Xiathoras

هنرمند

هیا! من شیاتوراس هستم. من یک هنرمند، انیماتور، کارآفرین و نویسنده هستم. من مدرک لیسانس فیلم سینمایی و رسانه ای دارم و در زمینه انیمیشن و فیلمنامه نویسی تخصص دارم. اشتیاق به همه چیزهای مرتبط با هنر چیزی است که من را در همه فعالیت‌ها سوق می‌دهد و امیدوارم بتوانم هر کس دیگری را تشویق کنم تا چیزی را امتحان کند. در هر سنی که هستید، یک روح خلاق در درون شما زندگی می کند، و من بسیار هیجان زده هستم که به شما کمک کنم تا آن را پرورش دهید و آن را به چیزی پرورش دهید که شما را خوشحال کند!

کلاس زیر را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید و بیایید شروع کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش مبتدیان نقطه هنر

Beginners Dot Art

"سلام، خوش آمدی! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه کاردستی های هنری نقطه ای خود را ایجاد کنید! پروژه کلاس به شما امکان می دهد تکنیک های استفاده شده را تمرین کنید و نشان دهید. .."


آموزش دکور هنر نقاشی روی شیشه

Glass Painting Art Decor

"در این کلاس من به شما کمک می کنم نقاشی شیشه ای خود را بسازید تا در خانه خود آویزان کنید. پروژه کلاس به شما امکان می دهد خلاقیت های خود را به نمایش بگذارید و به ایده گرفتن کمک کنید."


آموزش کاردستی آسان گردنبند با منگنه!

Easy Necklace Craft with Staples!

"در این کلاس من به شما کمک خواهم کرد که گردنبندهای دست ساز خود را از منگنه ها و مقداری چسب بسازید. پروژه کلاس به شما امکان می دهد خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. ..."


آموزش الگوهای تکرار شونده بی پایان در Krita ایجاد کنید

Create Endless Repeatable Patterns in Krita

"در این کلاس من شما را از طریق سه نوع مختلف از الگوهای تکرارپذیر که می‌توانید در کریتا بسازید راهنمایی می‌کنم. پروژه کلاس فرصتی عالی برای نشان دادن فراهم می‌کند.


آموزش طراحی و انیمیشن کریتا

Krita Drawing and Animation Tutorial

"در این کلاس من شما را با اصول استفاده از Krita برای ایجاد نقاشی های خود آشنا می کنم، تا اینکه به شما نشان می دهم که چگونه در برنامه متحرک سازی کنید. C. .."


آموزش چاپ تصاویر سفارشی بر روی شمع های خود!

Printing Custom Images onto Your Candles!

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه تصاویر دلخواه خود را روی یک شمع قرار دهید! پروژه کلاس به شما امکان می دهد تکنیک های استفاده شده را تمرین کنید و c خود را نشان دهید. ..