Sanika - Arty Vibes

هنرمند و معلم هنر

سلام به همه! من Sanika Bhutkar هستم، یک معمار حرفه ای. من یک هنرمند و مربی هنر مستقر در هند هستم. من رسانه های مختلفی مانند آبرنگ، پاستل روغنی، پاستل نرم، ماندالا، اکریلیک، بوم و غیره را تمرین می کنم.

می‌توانید برای بررسی کلاس‌های اکریلیک آبرنگ من در اینجا در Skill Share به پایین بروید و با من یاد بگیرید. برای به روز رسانی های منظم در مورد کلاس های جدید من مطمئن شوید. من به همه شما توصیه می کنم اگر می خواهید تمام تکنیک ها و نکات را یاد بگیرید ابتدا با کلاس '' شروع کنید و سپس بقیه را انجام دهید :)

می‌توانید من را در Pinterest و با نام پیدا کنید، بنابراین می‌توانید من را در آنجا برای چند پست هنری و جلسات زنده دنبال کنید. برای پاسخگویی سریع می توانید با تمام شک و تردیدهای خود در DM اینستاگرام من تماس بگیرید. من همچنین یک کانال یوتیوب "Arty Vibes by Sanika" دارم امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید و چیزهای جدیدی یاد بگیرید. جدای از آن می توانید اطلاعات و نکات هنری بیشتری کسب کنید. روز خوبی داشته باشید :)

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی انتزاعی بوم اکریلیک: منظره رنگارنگ

Abstract Acrylic Canvas Painting : Colorful Landscape

«سلام به همه من دوباره با کلاس جدید برگشتم. این بار کاملاً متفاوت از کلاس های دیگر من است. این کلاس در مورد نقاشی یک انتزاعی است.


آموزش نقاشی‌های گواش انتزاعی آرام‌بخش با هنر درمانی خطی پیوسته

Calming Abstract Gouache Paintings with Continuous Line Art Therapy

"من معتقدم که نقاشی می تواند به کاهش استرس و آرامش کمک کند. آیا تا به حال هنر را به عنوان یک درمان امتحان کرده اید؟ اگر این کار را کرده اید، عالی است اما اگر این کار را نکرده اید، پس ...."


آموزش 30 روز نقاشی منظره با آبرنگ - 4 قسمت هنر انتزاعی

30 Days of Watercolor Landscape Paintings - 4 Parts Abstract Art

" سلام به همه! به این چالش نقاشی زیبا خوش آمدید. در این کلاس ما 30 نقاشی مختلف منظره را با 1 نقاشی جدید یاد خواهیم گرفت. .."


آموزش گل های آبرنگ: چالش 6 روزه برای تسلط بر گل های شفاف

Watercolor Florals : 6 Day Challenge to Master Transparent Flowers

"در بسیاری از درخواست‌ها برای کلاس گل، اینجا من با یک کلاس متفاوت این بار در مورد نقاشی‌های شفاف گل و آبرنگ با جزئیات هستم! شما می‌توانید 6 مورد متفاوت را یاد بگیرید..."


آموزش راهنمای مبتدیان برای ژورنال نویسی آگاهانه - ایجاد تقویم DIY 2023

Beginners Guide to Mindful Journaling - Create DIY Calendar 2023

"سلام بر سازندگان عزیزم!! این بار با یک موضوع خلاقانه کاملاً جدید برگشتم! مطمئنم از این هنر خلاقانه جدید لذت خواهید برد! این کلاس یک گدایی است. .."


حداقل مناظر آبرنگ برای مبتدیان: آموزش 06 نقاشی مختلف

Minimal Watercolor Landscapes for Beginners : Learn 06 Different Paintings

"سلام به همه!! بالاخره بعد از یک وقفه طولانی با کلاس جدید آبرنگ برگشتم. بنابراین، این یک کلاس کوتاه کوتاه است که در آن یاد می گیریم که 6 مینیمم آسان را نقاشی کنیم. .."


آموزش آبرنگ سری پولاروید مبتدی | نحوه نوشتن نقاشی با پس زمینه n عنصر پیش زمینه

Watercolor Beginner Polaroid Series | How to Compose Paintings with Background n Foreground Elements

"سلام، من سانیکا هستم و از ابتدا شما را راهنمایی می‌کنم تا صحنه‌های پولاروید آبرنگی شگفت‌انگیز را نقاشی کنید.  تمام درس‌ها را مرور کنید و جعل نکنید.


آموزش نقاشی سواحل آبرنگ | نحوه رنگ آمیزی نماهای دریا با آبرنگ در ساحل

Learn Painting Watercolor Beaches | How to a Beach Paint Watercolor Sea Scapes

سلام من سانیکا هستم و از ابتدا شما را برای نقاشی چند سواحل راهنمایی می کنم. تمام درس ها را مرور کنید و فراموش نکنید که بازخورد خود را ارسال کنید. من stro. ..


آموزش همه چیز درباره آبرنگ - راهنمای مبتدیان برای آبرنگ با مواد و تکنیک ها

Everything about Watercolors - Beginners Guide for Watercoloring with Materials & Techniques

"سلام، من سانیکا هستم و اینجا هستم با یک کلاس ویژه در مورد آبرنگ، که به همه کسانی که تازه شروع کرده اند یا می خواهند با آبرنگ شروع کنند کمک می کند. برو .."


آموزش نقاشی نقطه ماندالا و شکوفه گیلاس دات هنر | تکنیک ها، الگوها و طرح ها

Dot Mandala Painting & Cherry Blossom Dot Art | Techniques, Patterns & Designs

«سلام به همه. من دوباره با کلاس جدید برگشتم. این بار دوباره یک موضوع کاملاً جدید است. این کلاس درباره آمپر نقطه ماندالا است. تکنیک‌های هنر نقطه‌ای و th. .."


آموزش نقاشی پرنده با آبرنگ - چالش 21 روزه برای استاد شدن پرندگان انتزاعی

Watercolor Bird Painting - 21 Days Challenge to Master Abstract Birds

" سلام به همه! به این چالش نقاشی زیبا خوش آمدید. در این کلاس ما نقاشی های مختلف پرنده را با 1 نقاشی جدید در هر دا یاد خواهیم گرفت. .."