Dani Shapiro

رمان نویس و خاطره نویس

با دنی شاپیرو خاطره‌نویس و رمان‌نویس قدم به زندگی نویسنده بگذارید. شما به دنی در خانه آرام و حومه‌ای او می‌پیوندید تا یک کلاس مراقبه و متفکرانه درباره معنای استفاده از نوشتن خلاقانه به عنوان یک استراحت آرام از زندگی روزمره داشته باشید.

دانی از طریق تمرینات، حکایات شخصی، و حتی یک جلسه مراقبه در زمان واقعی، به اشتراک می گذارد:

  • یک تمرین نوشتن سریع برای شروع روز شما
  • ژورنال از شما می خواهد که عضله مشاهده خود را تقویت کنید
  • تاملاتی در مورد طرز فکر، مهارت و تمرین نوشتن

بعد از شرکت در این کلاس، با داشتن ابزارهایی برای یافتن زمانی برای نوشتن، تبدیل شدن به یک ناظر طبیعی و گفتن داستانی که همیشه می خواستید بگویید، مطمئن خواهید بود که خود را نویسنده خطاب می کنید.

>

دنی شاپیرو نویسنده کتاب خاطرات فوری نیویورک تایمز به نام وراثت است که در ژانویه 2019 توسط Knopf منتشر شد. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به خاطرات ساعت شنی، هنوز نوشتن، فداکاری، و حرکت آهسته و پنج رمان از جمله سیاه سفید و تاریخ خانواده اشاره کرد.

همراه با آموزش کارگاه های نویسندگی در سراسر جهان، دنی در دانشگاه کلمبیا و نیویورک تدریس کرده است و یکی از بنیانگذاران پوزیتانو، ایتالیا است.

در فوریه ۲۰۱۹، Dani یک پادکست اصلی را با همکاری iHeartMedia راه‌اندازی کرد. این مجموعه یک پادکست برتر آیتونز 10، داستان هایی از مهمانانی دارد که - مانند دنی - اسرار تغییر دهنده زندگی و مدت ها پنهان خانواده های گذشته خود را کشف کرده اند.

او با خانواده‌اش در شهرستان لیچفیلد، کانکتیکات زندگی می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن برای آرامش درونی: طرز فکر، روش‌ها و تمرین‌های روزانه برای همه

Writing for Inner Calm: A Mindset, Methods, and Daily Exercises for All

«این فقط کلاسی نیست که شما در آن شرکت می‌کنید، بلکه شیوه‌ای از زندگی است که شما آن را آغاز می‌کنید. «دانی شاپیرو نویسنده و خاطره‌نویس پرفروش (ارث، هنوز هم نوشتن...