Marjet Wullink

کسب و کار خود را با رتبه بندی در گوگل تقویت کنید

مارجت 10 سال تجربه در سئو دارد. ابتدا در یک انتشارات هلندی و پس از 3 سال شرکت خود را در آمستردام راه اندازی کرد. از آنجا او قبلاً به بیش از 200 کارآفرین کمک کرد تا استراتژی سئوی خود را ایجاد کنند.

پیشینه او در تجارت و برنامه نویسی است، اما مهارت های اجتماعی قوی و صبر مارجت او را به سمت معلم شدن سوق می دهد. هدف او ترکیب عناصر طنز با موضوع به ظاهر خسته کننده است - یادگیری باید سرگرم کننده باشد!

رساندن مطالب جدی به مردم به شیوه ای سرگرم کننده یکی از اهداف اصلی من است. او می‌خواهد رسیدن به اهداف شما را در مراحل کوچک هیجان‌انگیزتر و ملموس‌تر کند.

دوره های این مدرس:

آموزش راز کوچک سبز: در بطری بکارید که معنای خاصی هم دارد! (بدون نیاز به انگشت سبز)

Green Little Secret: plant in a bottle that carries special meaning too! (no need for green fingers)

"این کلاس کمی سبز را به خانه شما می آورد زیرا یاد می گیرید که اسرار کوچک سبز را بسازید.  داشتن کمی سبز در اطراف روز شما را روشن می کند. و اینها...."


آموزش اولین مراحل سئو: تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی وب سایت

First Steps of SEO: Keyword Research and Website Optimization

" قرار گرفتن در بالای نتایج جستجوی گوگل چیزی است که هر شرکت کوچکی می خواهد! از تجربه‌ام متوجه شدم که بسیاری از شرکت‌ها ایده‌ای ندارند که در کجا قرار بگیرند. .."


آموزش سئوی ویدئو: افزودن کلمات کلیدی به ویدئوهای خود و سئوی ویدئوهای یوتیوب

Video SEO: Adding Keywords to Your Videos and Youtube video SEO

"این کلاس در مورد بهینه سازی ویدیوی شما برای سئو خواهد بود. مهمترین چیز این است که با افزودن کلمات کلیدی مرتبط به ویدیو خود هوشمند باشید. این کلاس SEO، SEO برای y است. .."


آموزش تنظیم استراتژی سئو: با استفاده از کنسول جستجوی گوگل

Set SEO Strategy: Using the Google Search Console

"چگونه تا به حال می خواستید موقعیت وب سایت خود را در لیست رتبه بندی گوگل بیابید؟ شاید کنجکاو باشید که در حال حاضر کدام کلمات کلیدی را رتبه بندی می کنید؟ شما حدود .."


آموزش DA (Domain Authority): چگونه آن را دریافت می کنید؟

DA (Domain Authority): How do you get it?

"زمان آن فرا رسیده است که Google برای تمام تلاش‌های بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای همه تحقیقات کلمات کلیدی به شما پاداش بدهد! این دوره به شما می‌آموزد که چگونه توسط Google به عنوان یک ... دیده شوید."


آموزش سئو: انجام ممیزی محتوا

SEO: Performing a Content Audit

در این دوره ممیزی محتوای سئو، قصد داریم در مورد همه موارد سئو صحبت کنیم. و ما بر روی ممیزی محتوای SEO تمرکز می کنیم. این کلاس یک دوره سئو پیشرفته است. یک SE. ..


آموزش چگونه از گوگل آنالیتیکس برای تنظیم استراتژی سئو خود استفاده کنیم

How to use Google Analytics to set your SEO strategy

آیا شما یک وب سایت دارید اما بازدیدکنندگان زیادی از طریق گوگل دریافت نمی کنید؟ آیا شروع به بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای Google کرده‌اید، اما وقتی نتایجی را که می‌بینید، متوقف کرده‌اید. ..


آموزش سئو برای عکاسان

SEO for photographers

در این کلاس به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید در گوگل به عنوان یک عکاس بهتر پیدا شوید. چگونه وب سایت خود را ساختار می دهید؟ از چه نوع کلماتی استفاده می کنید؟ چیکار میکنی ..


آموزش با عشق وبلاگ بزنید و در گوگل رتبه بالایی کسب کنید

Blog with love and rank high in Google

"این کلاس با تجسم مشتری رویایی شما شروع می شود تا بتوانید با عشق وبلاگ نویسی کنید. زیرا اینگونه فهمیدم که چه چیزی برای من بهترین کار را انجام می دهد. از تابستان گذشته ...."


آموزش اصول محتوای وبلاگ: ایده های محتوا برای افزایش دسترسی شما

Blog Content Basics: Content Ideas to Increase Your Reach

ایده های محتوایی برای 3 ماه آینده ایجاد کنید که در عرض یک ساعت در گوگل نیز رتبه خوبی داشته باشند! بازاریابی محتوا آسان شد! در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که بسیار. ..