Sangeeta Angela

هنرمند و مشاور رسانه ای

سلام، من سانگیتا آنجلا کومار هستم، از بمبئی هند. من بیشتر عمرم در رسانه بودم. من یک روزنامه نگار سرگرمی، و یک استاد کالج بودم. من عاشق آموزش رسانه به بچه‌ها بودم و زمانی که مادر شدم - زندگی اصلی کارم را به یک استودیوی خانگی منتقل کردم. در طول همه گیری همه گیر وارد تصویرسازی دیجیتال شدم. من عاشق یادگیری بودم و دوست داشتم آنچه را که آموخته ام با دیگران به اشتراک بگذارم. من کشف کرده ام که این امکان وجود دارد که هر کسی هر مهارتی را که دوست دارد شروع به یادگیری کند و من اینجا هستم تا مهارت های خود را با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم این الهام بخش شما برای یادگیری چیزهای جدید باشد.

من نویسنده‌ای هستم که کتاب‌هایم پرفروش‌ترین نیستند، اما آنها کار عشقی بوده‌اند، حیوانات در جهان، و . به راحتی از اینستاگرام من دیدن کنید و اگر دوست دارید می توانید برای اطلاعات رایگان و به روز رسانی در وبلاگ من مشترک شوید.


| وبلاگ | | فیس بوک | | پادکست | | حباب قرمز |

دوره های این مدرس:

آموزش هندی (الفبا) Varnmala (Svar & Vyanjan)

Hindi (Alphabets) Varnmala (Svar & Vyanjan)

سلام و به این کلاس اشتراک مهارت خوش آمدید. این دوره در درجه اول برای مبتدیانی است که سعی در یادگیری پایه زبان هندی دارند. این برای کمک به مادر با بچه ها در s است. ..


آموزش موسیقی GARAGE BAND را در کمتر از 15 دقیقه ایجاد کنید

Create Music GARAGE BAND in under 15 minutes

یکی از چالش‌هایی که در سال‌های اولیه به‌عنوان یک سازنده محتوا مستقل با آن مواجه شدم، اخطارهای محتوایی بود که به دلیل استفاده از موسیقی کپی دریافت کردم. ..


آموزش نگارش و تصویرسازی کتاب های مصور

Writing and Illustrating Picture Books

"بعد از انتشار دو کتاب برای کودکان، یک گردش کار فوق العاده پیدا کردم که به من کمک می کند تا کتاب های تصویری بنویسم و ​​تصویرسازی کنم. امروز درسی را که یاد گرفتم با آنها به اشتراک می گذارم."


آموزش رویاها را تولید کنید: راه های ساده برای تقویت حلقه های هنری خود در رسانه های اجتماعی

Procreate Dreams: Simple ways to Enhance your Art Reels on Social Media

"شما یک هنرمند هستید و می دانید که Procreate Dreams در حال تغییر چهره انیمیشن است. اما یادگیری یک برنامه کاملاً جدید و همه چیز آن بسیار دلهره آور و پیچیده است.


آموزش Art Timelapses در iPad: ایجاد و ویرایش محتوای متمایز

Art Timelapses on iPad: Create and Edit Content That Stands Out

هدف این کلاس راهنمایی شما از طریق تکنیک‌های کلیدی ویرایش است، بنابراین می‌دانید چگونه می‌توانید با موفقیت Art Timelapses را در iPad ایجاد کنید، یک نسخه منحصر به فرد داشته باشید.


آموزش ترسیم پرندگان در Procreate

Draw Birds in Procreate

"سال گذشته، اولین پرنده ام را کشیدم و تصویرسازی کردم. من احساس آرامش را دوست داشتم و نمی توانستم دست از کار بکشم... 12 پرنده ساختم و در نهایت آنها را برای ساخت سالانه جمع کردم..."