John Maeda

شریک طراحی، KPCB

جان مائدا در سال 2013 به عنوان شریک طراحی پیوست، جایی که در برنامه ProductWorks KPCB کار می کند و به کارآفرینان و شرکت های نمونه کار کمک می کند تا طراحی را در فرهنگ شرکت خود ایجاد کنند. او از سال 2008 تا 2013 به‌عنوان شانزدهمین رئیس مدرسه طراحی رود آیلند (RISD) خدمت کرد. در دوران تصدی وی، RISD شاهد افزایش درخواست‌ها، جمع‌آوری کمک‌های مالی و موقعیت‌های شغلی بود. قبل از RISD، جان 13 سال را به عنوان استاد و سرپرست تحقیقات در   گذراند. در آنجا او همچنین رهبری گروه تحقیقاتی زیبایی‌شناسی و محاسبات را بر عهده داشت، که پیشگام انواع جدیدی از بیان انسان در وب بود. زندگی حرفه‌ای او که بین طراحی گرافیک، علوم کامپیوتر، هنر، آموزش و رهبری پل می‌زند، باعث شد که توسط Esquire به عنوان یکی از ۷۵ فرد تأثیرگذار قرن بیست و یکم معرفی شود.

خارج از KPCB، جان. ریاست شورای مشاوره طراحی eBay را بر عهده دارد، در هیئت مدیره شرکت Hi-Fi بی سیم Sonos و آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy خدمت می کند و عضو TED Brain Trust است. کتاب‌های او شامل قوانین سادگی، کد خلاقانه، و طراحی مجدد رهبری است که در آن‌ها او در فید توییتر خود در @johnmaeda، 140 بهترین فید توییتر مجله TIME گسترش می‌دهد. او جوایز بین المللی مختلفی را برای کارهای خلاقانه خود دریافت کرده است، از جمله ورود به تالار مشاهیر باشگاه کارگردان هنری و جایزه طراحی ملی کاخ سفید.

جان مدرک B.S. و م.س. مدرک علوم کامپیوتر و مهندسی برق از MIT، و همچنین مدرک M.B.A از دانشگاه ایالتی آریزونا. او همچنین دارای مدرک دکتری است. در علم طراحی از موسسه هنر و طراحی دانشگاه تسوکوبا در ژاپن.

دوره های این مدرس:

آموزش جان مائدا در زمینه طراحی ، تجارت و گنجاندن

John Maeda on Design, Business, and Inclusion

LinkedIn Influencer جان مائدا در مورد ارتباط بین شمول و طراحی خوب بحث می کند ، و توضیح می دهد که چگونه مشاغل می توانند با درک کاربران خود محصولات بهتری ایجاد کنند.


آموزش مجموعه ابزار رهبری خلاق: کنجکاوی، تاریخچه و کشف

Creative Leadership Toolkit: Curiosity, History, and Discovery

"به روز رسانی: این کلاس در ابتدا در سال 2015 راه اندازی شد. در می 2016، جان کلاس خود را با یک درس کاملاً جدید در مورد اهمیت گوش دادن، گنجاندن و ساختن به روز کرد.