Doris Charest

کارشناس و مدرس هنرهای زیبای معاصر

دوریس چارست – بیوگرافی

تحصیلات:

دانشگاه BED آلبرتا، ادمونتون، AB

دانشگاه BFA کلگری، کلگری، AB

دانشگاه MED آلبرتا، AB

میکس مدیا شکل مورد علاقه دوریس از نقاشی است. او عاشق کاوش با بافت ها، شکل ها و ظاهری مدرن تر است. طبیعت و دنیای اطراف او الهام بخش دوریس است. عشق او به بافت، جایزه آلساندرا بیسلی و مقام اول را در نمایش طبیعت بی جان با فدراسیون هنرمندان کانادایی در ونکوور به ارمغان آورد. کارهای دوریس چارست را در مجله آمریکایی: استودیو سامرسست (تابستان، 2007) و مجله بریتانیایی: نقاش اوقات فراغت جستجو کنید. هر دو دارای سه صفحه از آثار هنری دوریس هستند. او در سال 2011 جایزه سیلوی برابانت را برای کارش در جامعه هنری دریافت کرد. در سال 2013 او برای کارهای کولاژ خود در یک نمایش با فدراسیون هنرمندان کانادا در ونکوور، بریتیش کلمبیا، مقام اول را کسب کرد. برای کارگاه ها: تلفن: 780-458-3951 یا ایمیل:

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس استاد مختلط

Mixed Media Masterclass

"این کلاس تکنیک‌های مختلفی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید در پروژه‌های رسانه‌های ترکیبی خود بگنجانید. روش‌های مختلف برای منحصربه‌فرد کردن آثار هنری خود را بیاموزید.


آموزش پاستیل گچی برای مبتدیان - یک کفشدوزک و یک جغد

Chalk pastels for beginners - A ladybug and an owl

"با ایجاد دو پروژه همه چیز را در مورد پاستیل های گچی بیاموزید؛ یک کفشدوزک و یک جغد.  با پیروی از روند گام به گام، می‌توانید یک بریج کامل داشته باشید.


آموزش اصول ترکیب بندی برای مبتدیان در نقاشی رئالیستی یا انتزاعی

Composition basics for beginners in realistic or abstract painting

" ترکیب بندی برای یک نقاشی رئالیستی یا انتزاعی خوب ضروری است. چیدمان اشکال روی بوم می تواند نقاشی شما را به موفقیت برساند. در حالی که unde. .."


آموزش بافت و پس زمینه برای نقاشان انتزاعی - قسمت 2

Textures and backgrounds for abstract painters - Part 2

" ایده های بیشتر برای بافت ها و پس زمینه ها. این مجموعه ای شگفت انگیز از تکنیک ها است که می توانید با نیازهای خود تطبیق دهید. حتی بیشتر از فی وجود دارد. .."


آموزش بافت ها و پس زمینه برای نقاشی های انتزاعی قسمت 1

Textures and backgrounds for abstract paintings Part 1

"شروع سخت‌ترین بخش خلق یک اثر هنری است.  در این دوره، پس‌زمینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهم که می‌توانید برای شروع ایجاد کنید.


آموزش راه اندازی کسب و کار هنری قسمت 1

Starting an art business part 1

"قسمت 1 از 2 اطلاعات برای هنرمندانی که در مورد راه اندازی کسب و کار هنری خود فکر می کنند.  ما قبل از اینکه شما واقعاً شروع کنید با نیازهای اساسی شروع می کنیم.  شروع به کار ...."


آموزش 10 چکیده ساده تر که می توانید در چند ساعت انجام دهید

10 More Easy Abstract You Can do in a Few Hours

" اگر می‌خواهید به دنیای هنر انتزاعی بپردازید اما نمی‌دانید چگونه شروع کنید، به این دوره نگاه نکنید. ما شما را از طریق آن راهنمایی می کنیم. .."


آموزش ترکیبات انتزاعی آسان را برای شما امتحان کنید

Easy Abstract Compositions for you to try

"این پنج ترکیب را بیاموزید و به راحتی در راه خلق چکیده های عالی خواهید بود.   این نمونه ها دانش شما را در مورد چکیده ها افزایش می دهد. . .."


آموزش کلاژ رسانه های ترکیبی

Mixed Media Collage

هنر کلاژ میکس مدیا مقدمه ای برای دنیای کلاژ است. این راهنمای گام به گام آسان شما را در مراحل ایجاد یک اثر هنری راهنمایی می کند. همه. ..


آموزش نقاشی انتزاعی را از استادان بیاموزید

Learn Abstract Painting from the Masters

"بیایید هنر را سرگرم کننده کنیم! این دوره جدید نقاشی همه چیز در مورد گذراندن اوقات خوب و خلاقیت در هنر انتزاعی است. ما کار جالب 8 متفاوت را بررسی خواهیم کرد. ..."


آموزش چکیده های ساده تر که می توانید در چند ساعت انجام دهید

Even More Easy Abstracts You Can Do in A Few Hours

" اگر می خواهید دنیای هنر انتزاعی را کشف کنید اما نمی دانید چگونه شروع کنید، به این دوره نگاه نکنید. ما شما را از طریق ایجاد سیم کارت راهنمایی می کنیم. .."


آموزش 7 آزمایش نقاشی انتزاعی

7 Abstract Painting Experiments

"با هفت آزمایش جذاب نقاشی انتزاعی که با دقت طراحی شده اند، یک سفر هنری مهیج را آغاز کنید تا خلاقیت شما را تقویت کند و شادی را به شما القا کند."


آموزش ایجاد یک مجموعه هنری

Creating An Art Series

"ChatGPT مراحل اساسی در ساخت یک مجموعه هنری را کشف کنید، چه نقاش، مجسمه ساز، عکاس یا چاپگر باشید. خلاقیت می تواند باشد. .."


آموزش 10 چکیده ساده که می توانید در چند ساعت انجام دهید

10 Easy Abstracts You Can do in a Few Hours

اگر همیشه می‌خواستید یک چکیده بسازید اما نمی‌دانستید از کجا شروع کنید، این دوره برای شماست. ما چکیده های آسانی ایجاد خواهیم کرد که می توانند در یک o انجام شوند. ..


آموزش راه اندازی یک تجارت هنری قسمت 2

Starting an art business part 2

"این کلاس ادامه بخش اول راه اندازی یک کسب و کار هنری است.  در اینجا ما بیشتر به استفاده از رسانه های اجتماعی می پردازیم.  درباره انواع مختلف آن بیشتر بیاموزید. ..."


آموزش صفحات کتاب رنگ آمیزی DIY برای مبتدیان - قسمت 1 استفاده از اشکال اولیه

DIY colouring book pages for beginners -Part 1 Using basic shapes

صفحات رنگ آمیزی سرگرم کننده و آسان هستند. هر کسی می تواند آنها را بسازد. در این بخش، صفحاتی را با استفاده از اشکال اصلی مانند دایره، مستطیل و استفاده ایجاد می کنید. ..


آموزش پالت های رنگی برای نقاشی های انتزاعی

Colour Palettes for Abstract Paintings

"نمی‌توانید تصمیم بگیرید که از چه رنگی برای جدیدترین چکیده خود استفاده کنید؟   این دوره آموزشی برای شماست!  اصول اولیه تئوری رنگ‌ها را در حین ایجاد چکیده‌ها یاد بگیرید. Th...."


آموزش ترکیب بندی های خارج از جعبه برای چکیده ها

Out of the box compositions for abstracts

ترکیب های سرگرم کننده را امتحان کنید. این مثال ها دانش شما را در مورد چکیده ها افزایش می دهد و مهارت های شما را افزایش می دهد. با درک این ترکیبات، شما. ..