Arun Gupta

آرون گوپتا معاون رئیس حمایت از توسعه دهندگان در Couchbase است. او به مدت 10+ سال در Sun ، Oracle و Red Hat جوامع توسعه دهنده را ساخته و هدایت کرده است. وی تخصص عمیقی در هدایت تیم های متقابل کارکردی برای توسعه و اجرای استراتژی ، برنامه ریزی و اجرای محتوا ، کمپین های بازاریابی و برنامه ها دارد. پیش از این او تیم های مهندسی را در Sun هدایت می کرد و یکی از اعضای بنیانگذار تیم Java EE است. گوپتا بیش از 2000 پست وبلاگ در زمینه فناوری نویسنده است. وی در بیش از 40 کشور در زمینه موضوعات بی شماری تجربه سخنرانی گسترده ای دارد و به مدت سه سال متوالی راک استار JavaOne است. گوپتا همچنین فصل Devoxx4Kids را در ایالات متحده تاسیس کرد و همچنان به ارتقا education آموزش فن آوری در کودکان ادامه می دهد. نویسنده چندین کتاب در زمینه فناوری ، یک دونده مشتاق ، یک کره زمین ، یک قهرمان جاوا ، یک رهبر JUG ، یک عضو تیم رویایی NetBeans و یک کاپیتان داکر ، از طریق توییتر به راحتی قابل دسترسی است.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: Docker برای توسعه دهندگان جاوا با آرون گوپتا و مایکل هافمن

Play by Play: Docker for Java Developers with Arun Gupta and Michael Hoffman

در این بازی بصورت Pluralsight بدون نسخه و بدون تمرین ، به مفاهیم اساسی و پیشرفته Docker از دیدگاه توسعه دهنده جاوا ، شامل اصول Docker ، Docker Compose و Docker Swarm ، می پردازید.


آموزش Kubernetes برای توسعه دهندگان جاوا

Kubernetes for Java Developers

بیاموزید که چگونه با استفاده از Kubernetes و Amazon Web Services برنامه های جاوا را در محفظه های ابری مستقر کنید.


آموزش Docker برای توسعه دهندگان جاوا

Docker for Java Developers

نحوه کار با Docker را بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای توسعه دهندگان جاوا در حال کار با این سیستم عامل طراحی شده است بیاموزید.


آموزش اولین آتش بازی

Firecracker First Look

با اصول Firecracker ، یک ابزار جدید هیجان انگیز برای مدیریت ماشین های مجازی برای برنامه های بدون سرور ، آشنا شوید.