Gintare Budvytyte

تصویرگر آبرنگ

سلام، من Gintare هستم و تصویرگر نام تجاری خود One Tooth Moose هستم. من در آبرنگ تخصص دارم و عاشق کار در مقیاس بزرگ هستم. نقاشی‌های من پر از بافت و جزئیات کوچک هستند، زیرا من کاملاً عاشق مطالعه نقاشی‌هایی هستم که بافت زیادی دارند.

من اخیراً شروع به تمرکز بر تولید ویدیوهای فرآیند خلاقانه کوتاه از نقاشی هایم برای کانال یوتیوب خود کرده ام و این به چیزی تبدیل شده است که کاملاً دوستش دارم.

از آنجایی که صدایم را در هنر پیدا کردم، به این نتیجه رسیدم که اگر بتوانم به دیگران چیزهایی را که می‌دانم آموزش دهم و در کارهای هنرمندانشان به آنها کمک کنم، شگفت‌انگیز خواهد بود. من می خواهم نکات و ترفندهای خود را با همه به اشتراک بگذارم و کمی به جامعه ای که خیلی به من آموخته است، پاسخ دهم!

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی عجیب و غریب با آبرنگ حیوان خانگی: از طراحی تا نقاشی

Quirky Watercolor Pet Illustration : From Sketching to Painting

" این کلاس شما را ترغیب می کند که هنگام طراحی شل شوید، نسبت ها را فراموش کنید و فقط از این روند لذت ببرید. خیلی از ما فکر می کنیم که یک نقاشی نمی تواند ماژیک باشد. .."


آموزش بلوک هنرمند: چهار تمرین برای برانگیختن خلاقیت شما

Artist Block : Four Exercises to Spark Your Creativity

" آیا با یک بلوک هنرمند دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا متوجه می شوید که فقط به یک تکه کاغذ خالی خیره شده اید و ایده ای ندارید که از کجا شروع کنید؟ خب این کلاس داره میره .."


آموزش بافت را به نقاشی های آبرنگ خود اعمال کنید

Apply Texture to Your Watercolour Paintings

آیا احساس می کنید که کار آبرنگ شما چیزی کم دارد؟ خوب شاید آن چیزی می تواند یک بافت ساده باشد! بافت ها چیزی هستند که می توانند درد شما را به ارمغان بیاورند. ..


آموزش مهر زنی لاستیکی: مراحل ساده برای ایجاد چاپ های دست ساز

Rubber Stamping: Simple Steps to Create Handmade Prints

" این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه از لاستیک ساده تمبر بسازید. این کلاس برای مبتدیان و کسانی که به فکر غوطه ور شدن هستند عالی است. .."