Jessica Kobeissi

عکاس

دوربین خود را بردارید و با عکاس و ستاره یوتیوب جسیکا کوبیسی به خیابان های دیترویت بروید! از مفهوم خلاقانه تا عکس های نهایی، مراحل کامل جسیکا را می بینید که هرگز قبل از آن نبوده است و او از دو ظاهر متفاوت عکس می گیرد و ویرایش می کند.

همراه با جسیکا، کاوش خواهید کرد:

  • خلاقیت با لباس‌ها و مکان‌هایی که در دست دارید
  • کار با سوژه برای گرفتن ژست های زیبا و احساسی
  • استفاده از نور طبیعی برای گرفتن عکس های عالی در هر زمانی از روز
  • ویرایش تصاویر برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی یا استفاده در نمونه کارها

چه یک عکاس مد مشتاق باشید یا فقط بخواهید اینستاگرام خود را ارتقا دهید، این کلاس جامع الهامات و ابزارهایی را که برای ثبت پرتره های زیبا در فضای باز نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. در پایان، یک تصویر خیره کننده خواهید داشت که آماده اشتراک گذاری است، به علاوه اعتماد به نفسی که می توانید خود را یک عکاس بنامید!


جسیکا کوبیسی یک عکاس لبنانی-آمریکایی از دیترویت، میشیگان است که علاوه بر ایجاد محتوای دیجیتال در کانال یوتیوب خود، به عنوان عکاس پرتره و مد نیز کار می کند. با مدرک BFA در طراحی گرافیک، به مدت 2 سال در یک آژانس بازاریابی به عنوان طراح کار کرد. او پس از اخراج از کار خود، دنده خود را تغییر داد تا یک عکاس تمام وقت شود. با بیش از 120 میلیون بازدید، او عکاس شماره 1 در یوتیوب است و چندین مجموعه عکاسی ویروسی محبوب مانند "4 عکاس از یک مدل شلیک می کنند" و "عکس گرفتن از غریبه ها" ساخته است.

عکس‌های او در NBC News، BBC، CNN، Cosmopolitan، The Sun، Buzzfeed، DailyMail و The Mirror برای نام بردن از چند مورد ظاهر شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی پرتره: عکس‌های ارزشمند اینستاگرام را بگیرید و ویرایش کنید

Portrait Photography: Shoot & Edit Instagram-Worthy Shots

به عکاس و ستاره یوتیوبر جسیکا کوبیسی بپیوندید تا نگاهی عمیق به خلق پرتره های زیبا داشته باشید که طومار را در هر پلتفرمی متوقف می کند! میلیون ها. ..