Kate Broadhurst

هنرمند/نقاش/مربی

سلام! من کیت هستم.

من یک هنرمند حرفه ای هستم و دوست دارم اشتیاق خود را برای خلاقیت با دیگران به اشتراک بگذارم. من چندین سال است که مدرسه هنری خود را برای بزرگسالان راه اندازی کرده ام و در آن زمان به صدها نفر کمک کرده ام که لذت نقاشی را کشف کنند.

سبک تدریس من صلح آمیز، ملایم و دلگرم کننده است. من از شما می خواهم که در روند نقاشی آرام باشید و فقط از هر لحظه لذت ببرید!

من بیشتر به خاطر نقاشی های اکریلیک پر جنب و جوش و واقع گرایانه ام شناخته شده ام، اما در حال حاضر به خودم اجازه می دهم سبک های جدید را کشف کنم. من نقاشی‌های اصلی‌ام را به کلکسیونرهای سراسر جهان می‌فروشم و شخصاً از استودیوی خود در کاردیف، ولز جنوبی تدریس می‌کنم.

برای اطلاعات بیشتر، از اینستاگرام دیدن کنید یا من را در @katebroadhurststudio

پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های ترکیبی استاد: یک شمع درخشان را با اکریلیک رنگ کنید

Master Blending Techniques: Paint A Glowing Candle With Acrylics

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش کدو تنبل عالی: نقاشی اشکال سه بعدی باورپذیر با اکریلیک

Perfect Pumpkins: Painting Believable 3D Shapes With Acrylics

در این آموزش سرگرم‌کننده و الهام‌گرفته از پاییز، به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از ضربه‌های قلم مو، هایلایت و سایه‌ها، حس فرم ایجاد کنید. کدو تنبل فوق العاده است. ..


درختان زمستانی با اکریلیک: آموزش رنگ آمیزی بافت های شاخ و برگ و خطوط ظریف

Winter Trees With Acrylics: Learn To Paint Foliage Textures And Fine Lines

"در این کلاس من شما را از طریق فرآیند نقاشی درختان زیبای زمستانی با استفاده از رنگ‌های اکریلیک راهنمایی می‌کنم. با مراحل ساده و فرصت‌های فراوان برای تمرین..."


آموزش نقاشی مناظر موفق: همه چیز در مورد ارزش است

Painting Successful Landscapes: It's All About Value

به نقاشی‌های منظره‌تان عمق و واقع‌گرایی بیشتری با ارزش‌های رنگی بدهید. به زبان ساده، ارزش به میزان روشن یا تاریک بودن چیزی و داشتن دامنه‌ای از مقادیر است. ..


آموزش اعتماد به نفس با رنگ: رنگ های اکریلیک خود را به راحتی مخلوط کنید

Confidence With Colour: Mixing Your Acrylic Colours With Ease

"یادگیری ترکیب رنگ به خودی خود یک هنر است و من این کلاس را برای کمک به تقویت دانش شما طراحی کرده ام تا بتوانید با اطمینان از رنگ در آثار هنری خود استفاده کنید."


آموزش نقاشی واقعی قطره های آب با اکریلیک

Painting Realistic Water Drops With Acrylics

"در این کلاس می‌خواهم یکی از تمرین‌های نقاشی مورد علاقه‌ام را به شما نشان دهم. قطره‌های آب برای نقاشی بسیار دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش هستند. وقتی به آن دست پیدا کردید، ...."


آموزش نقاشی اکریلیک: قلم مو برای مبتدیان

Acrylic Painting: Brushwork For Beginners

"در این کلاس من شما را از ساختن اولین ضربه های قلم مو به کشیدن نقاشی های اکریلیک زیبا با اطمینان راهنمایی می کنم. رنگ های اکریلیک یک چوی عالی هستند. .."


آموزش طراحی برای نقاشی: طرح های کلی را از عکس های مرجع خود ایجاد کنید

Drawing For Painting: Create Outline Drawings From Your Reference Photos

اغلب از من می پرسند که آیا برای نقاش شدن باید بتوانید طراحی کنید و می دانم که عدم اعتماد به نفس در طراحی اغلب می تواند مانعی برای خلاقیت باشد. Th. ..