Gemma Ramji

هنرمند، انگلستان

نام من جما است و من یک هنرمند و نویسنده از انگلستان هستم. من یک کانال یوتیوب (Kiss My Art) دارم که در آن مهارت ها و دانش خود را عمدتاً در زمینه نقاشی در همه رسانه ها و طراحی به اشتراک می گذارم.

من آثارم را در بسیاری از گالری‌های لندن به نمایش گذاشته‌ام و می‌خواهم راهنمایی‌هایم را برای هنرمندان جوان یا با تجربه در آنجا به اشتراک بگذارم!


هنر من اغلب به‌عنوان آلیس در سرزمین عجایب یا جادویی با تأثیر کلاسیک توصیف شده است - بنابراین اگر این جهان‌هایی هستند که دوست دارید نقاشی کنید، آموزش‌های Skillshare من برای شما مناسب است!


تصمیم گرفتم یک Skillshare راه اندازی کنم تا بینش کاملی به شما بدهم، در مورد اینکه چگونه نقاشی هایم را از نقطه نظر فنی تر خلق می کنم، تا به شما به عنوان یک هنرمند الهام بخشم و به شما کمک کنم!

من سال‌هاست که نقاشی می‌کنم و می‌خواهم بینش خود را در مورد مواد، پالت‌های رنگی، قلم‌موها و موارد دیگر به دیگران منتقل کنم.

همچنین می‌خواهم نظرات خود را در مورد اهمیت تخیل، تاریخچه هنر و نحوه باز کردن پتانسیل خود به عنوان یک هنرمند با شما به اشتراک بگذارم تا نه تنها زیبایی خلق کنید. نقاشی ها، اما شما از انجام آن لذت می برید!

من واقعاً امیدوارم که بتوانیم این سفر شگفت انگیز را با هم شروع کنیم و یک جامعه در اینجا بسازیم. من همیشه از حمایت شگفت انگیزی که به عنوان یک هنرمند دریافت کرده ام غرق شده ام.

در حالی که اغلب هنرم را در گالری‌ها به نمایش می‌گذارم، اما واکنش مردمی که هنرم را به صورت آنلاین می‌بینند و از ویدیوهایم قدردانی می‌کنند - هرگز مرا شگفت‌زده نمی‌کند!


بسیار متشکرم، جما x

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای وسایل نقاشی رنگ روغن

Beginner's Guide to Oil Painting Mediums

"راهنمای مبتدیان برای ابزارهای نقاشی رنگ روغن توسط هنرمند جما رامجی. در این ویدئو، جما شما را به سفری به برخی از جالب ترین و شناخته شده ترین ها می برد."