Final Form

نکات و ترفندهای طراحی را بیاموزید

به فرم نهایی خوش آمدید. ما که توسط Mass and Nick تأسیس شد، یک آژانس اجتماعی و ایجاد محتوا در نیویورک هستیم. در اینجا می توانید بسیاری از ترفندها و تکنیک ها را برای استفاده در گردش کار طراحی خود بیاموزید. دانشجو شوید و سفر طراحی خود را از امروز شروع کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش Creative Liquify Edit در Adobe Photoshop

Creative Liquify Edit in Adobe Photoshop

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه این افکت دنباله حرکت مایع را ایجاد کنید که احتمالاً در اینستاگرام ظاهر می شود. این تکنیک محبوب قبل از ... است."


آموزش به اصول اولیه دوربین خود مسلط شوید: عکسبرداری با بوسه به صورت خودکار خداحافظ

Master Your Camera Basics: Kiss Shooting in AUTO Goodbye

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با استفاده از دوربین خود در یک موضوع حرفه ای شروع کنید، نه دیگر در حالت خودکار عکس بگیرید.


آموزش افزودن بافت بر روی اشکال پیچیده سه بعدی در فتوشاپ

Adding Textures on Complex 3D Shapes in Adobe Photoshop

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه بافت ها را به شکل های سه بعدی پیچیده در افترافکت اعمال کنید. شروع با اندازه گیری، ایجاد اشکال و پایان دادن به مسیر...."


آموزش روتوش سطح بالا در Adobe Photoshop

High End Skin Retouching in Adobe Photoshop

"در این کلاس ما می‌خواهیم راه‌هایی را برای دستیابی به روتوش پوست با کیفیت بالا مرور کنیم. ما با نورپردازی شروع می‌کنیم و به اصلاح لکه‌ها می‌رویم و با کار ادامه می‌دهیم.


آموزش حذف عناصر پیش زمینه ناخواسته در Adobe Photoshop

Remove Unwanted Foreground Elements in Adobe Photoshop

"در این کلاس ما راهی را برای برداشتن حصار برای نشان دادن سوژه خود در پس‌زمینه بررسی خواهیم کرد. ما با استفاده از ابزار براش برای ایجاد یک ماسک شروع می‌کنیم که..."


آموزش تغییر رنگ روشنایی دو نقطه ای و افزودن افکت های نورپردازی

Color Changing Dual Point Lighting and Adding Lighting Effects

ابزارهایی که در این کلاس برای دستیابی به افکت نورپردازی نقطه‌ای دوگانه رنگی استفاده خواهیم کرد، ایجاد نقشه‌های گرادیان با ماسک‌های معکوس به منظور تغییر رنگ است.


آموزش راهنمای کامل ردیابی در Adobe After Effects

Full Guide to Tracking in Adobe After Effects

در این دوره، انواع ردیابی در adobe after effect را یاد خواهید گرفت. ما از همان ابتدا شروع می کنیم و اصول استفاده از ردیاب نقطه را به شما آموزش می دهیم. ..