Joseph Khoury

هنرمند خلاق

من تدریس را دوست دارم. اما زمانی که شما به یک به یک درس خصوصی محدود می شوید خیلی سخت است. اینجاست که ایجاد کلاس های جذاب جلوی راه می افتد. ساختار کلاس برای من، بر اساس آزمون و خطا از تجربیات قبلی تدریس من است. این باعث شده است که دانش خود را در مقیاس بزرگ با استفاده از کلاس های آنلاین به اشتراک بگذارم.

جدای از موسیقی، استعدادهای زیادی دارم که برای به اشتراک گذاشتن آنها هیجان زده هستم، زیرا بیشتر از زمینه های خلاقانه (کدنویسی، بداهه نوازی، طراحی و غیره... ) الهام گرفته ام. من سالها موسیقی را در مدارس رسمی یاد گرفتم، در طول مسیر با آموزش به دانش آموزانی که اکنون از یادگیری نوازندگی با گوش (نه تنها خواندن قطعات قدیمی موتسارت و بتهوون) خوشحال هستند. بنابراین شما می‌پرسید: چرا من همه این کارها را انجام می‌دهم؟

پاسخ واضح است: هر بار که روی چیزی سخت کار می‌کنم، دیدن مستقیم نتایج دشوار است. و آنچه در مورد من عالی است، این است که من مدام در مورد تمام دستاوردهای بزرگی که دانش آموزان می توانند در مدت زمان کوتاهی به دست بیاورند، به خودم یادآوری می کنم. بنابراین، تصمیمات کلاسی خود را بر این اساس می‌گیرم که آیا این می‌تواند به جوانان کمک کند تا از طریق یادگیری یک مهارت خلاقانه به «اهداف خلاق» خود برسند.

دوره های این مدرس:

آموزش مسترکلاس تولید موسیقی: نوشتن آهنگ در FL Studio 20، EDM، Beats، میکس در FL Studio 20

Music Production Masterclass: Write Songs In FL Studio 20, EDM, Beats, Mixing In FL Studio 20

"این کلاس برای هر کسی است که مایل به تولید موسیقی است. شما همه چیزهایی را که برای تسلط بر FL Studio نیاز دارید، از جمله نوشتن آهنگ با آواز، با استفاده از Vital V یاد خواهید گرفت.


آموزش FL STUDIO: Masterclass Production Music In FL Studio 20 + Mixing

FL STUDIO: Music Production Masterclass In FL Studio 20 + Mixing

"FL Studio یکی از بهترین نرم افزارهای موسیقی موجود است. این نرم افزار برای ساخت انواع ژانرهای موسیقی، میکس و مسترینگ آن به روشی حرفه ای طراحی شده است. در این کلاس ...."


آموزش هر آهنگ پاپ را با گوش با استفاده از آهنگ‌ها و ملودی‌های آکورد پخش کنید: پیانو MASTERCLASS - راهنمای مبتدیان

Play Any Pop Song By Ear Using Chord Progressions & Melodies: Piano MASTERCLASS - Beginner's Guide

آیا می خواهید آهنگ های پاپ جدید را با پیانو پخش کنید؟ یا آهنگ های مد روز قدیمی؟ آیا می خواهید یک آموزش برای آهنگ هایی مانند ABCDEFU-GAYLE یا Easy On Me-Adele داشته باشید؟ راهنمای گام به گام بهترین است. ..