Lucie Duclos

طراحی + میکس مدیا


سلام، من لوسی هستم و یک طراح گرافیک و هنرمند ترکیبی هستم. من با مدیوم‌ها و تکنیک‌های مختلف از قلم و جوهر گرفته تا آبرنگ، تک‌پرینت، کاستیک، کلاژ، اکریلیک و کتاب‌سازی کار می‌کنم. تجربه کاری من در چاپ، بسته بندی و طراحی پارچه است. کار بسته بندی و تصویرسازی برای هری دیوید، اسمیت هاکن، مجله UPPERCASE، Danone و Salesforce در میان دیگران انجام داده ام.

من در مونترال، کانادا بزرگ شدم، سپس به منطقه خلیج سانفرانسیسکو، سپس به پورت تاونسند، واشنگتن نقل مکان کردم تا در نهایت به کانادا برگردم، اما در ساحل غربی، در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا.

از شما برای تماشای کلاس های من و به اشتراک گذاری پروژه هایی که ایجاد می کنید بسیار سپاسگزارم!

من مشتاقانه منتظر ایجاد کلاس های سرگرم کننده جدید برای شما هستم!

برای الهام بیشتر، من را دنبال کنید یا مجموعه پارچه من را در Spoonflower بررسی کنید!

شما را در کلاس می بینیم!

لوسی

دوره های این مدرس:

آموزش تقویم کلاژ 2023

Collage Calendar 2023

" «تقویم کلاژ» پروژه عالی برای آماده کردن شما برای یک سال جدید خلاقانه است! در این کلاس، شما یک تقویم معلق معکوس ایجاد می کنید (6 ماه در eac. .."


آموزش Art du Jour: رشته های قلب آبرنگ

Art du Jour: Watercolor Heart Strings

Art du Jour مجموعه‌ای از پروژه‌های هنری ساده و سرگرم‌کننده است که می‌توانید زیر 30 دقیقه آن‌ها را بسازید. آبرنگ Hearts Strings اولین کلاس در این سری جدید است. ..


آموزش سفر میدانی با آبرنگ: آبرنگ + رسانه ترکیبی را کاوش کنید

Watercolor Field Trip: Explore watercolor + mixed media

"به لوسی دوکلوس در یک سفر میدانی به دنیای آبرنگ و ترکیبی بپیوندید! انواع تکنیک‌ها را با استفاده از آبرنگ به‌عنوان پایه و ترکیب آن با موارد دیگر کاوش کنید.


آموزش چاپ ها و الگوهای ژل: تک پرینت ها + رسانه های ترکیبی را کاوش کنید

Gel Prints and Patterns: Explore monoprints + mixed media

آیا تا به حال تک پرینت با صفحه ژلاتینی را امتحان کرده اید؟ خیلی آسان و سرگرم کننده است. این رسانه ای است که پر از غافلگیری و حوادث خوشحال کننده است. شما هرگز نمی دانید چیست. ..


آموزش چاپ، تمبر و رول: چاپگری + رسانه های ترکیبی را کاوش کنید

Print, Stamp and Roll: Explore printmaking + mixed media

به هنرمند ترکیبی، لوسی دوکلوس، برای گردبادی از تکنیک‌های چاپ در این کلاس مهارت جدید بپیوندید: چاپ، مهر و رول. اگر از جمعیت او خوشتان آمد ..


آموزش نوت بوک Inky Doodle

Inky Doodle Notebook

" در این کلاس جدید و سرگرم‌کننده، یاد بگیرید که چگونه با استفاده از جوهر، ابله و آبرنگ طلایی، یک دفترچه یادداشت دوخته‌شده خیره‌کننده بسازید: دفترچه یادداشت Inky Doodle. این یک واقعیت است. .."


آموزش استودیوی طراحی الگو: یک تکرار بدون درز پایه با دست ایجاد کنید

Pattern Design Studio: Create a Basic Seamless Repeat by Hand

آیا همیشه به این فکر کرده اید که چگونه می توانید یک تکرار بدون درز ایجاد کنید که بتوانید روی پارچه یا کادو یا کاغذ دیواری استفاده کنید؟ من این کلاس محبوب را به صورت محلی تدریس کرده ام. ..


آموزش Art du Jour: سه پاکت کوچک

Art du Jour: Three Little Envelopes

" گرفتن یک پاکت فانتزی از طریق نامه قبلاً بسیار هیجان‌انگیز بود، اما اکنون، حتی خاص‌تر شده است! مثل به دست آوردن گنج کوچک از دنیای بیرون است! ب..."


آموزش Art du Jour: دسته گل پاپ آپ آبرنگ

Art du Jour: Watercolor Pop-Up Bouquet

" با نحوه ایجاد یک کارت پاپ‌آپ گلی خیره‌کننده در این کلاس هنری جدید: دسته گل پاپ‌آپ آبرنگ با هنرمند ترکیبی، لوسی دوکلوس، آشنا شوید. این کلاس آی. .."


آموزش Art du Jour: سه کارت پستال کوچک

Art du Jour: Three Little Postcards

" در اینجا یک کلاس کوچک شیرین وجود دارد تا شما را تشویق کند! شکوفه‌های گیلاس، شاخ و برگ‌های زیبا و یک باغ خیالی، Art du Jour: Three Little Cards، هو را به شما نشان می‌دهد. .."


آموزش Collage & Go: برش های کاغذ + رسانه ترکیبی را کاوش کنید

Collage & Go: Explore paper cutouts + mixed media

با تمام تکه های کاغذ کوچک شگفت انگیزی که در طول راه جمع آوری می کنید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ به لوسی دوکلوس در یک سفر جاده ای کلاژ بپیوندید و در نهایت همه را بازیافت کنید. ..


آموزش ژورنال های کولی: کتاب سازی + رسانه های ترکیبی را کاوش کنید

Gypsy Journals: Explore bookmaking + mixed media

" به لوسی دوکلوس در سفر کتاب‌سازی بپیوندید و با استفاده از کتاب‌های قدیمی، کاغذهای کلاژ و گنجینه‌های بازیافتی، مجله‌ای با موضوع ایجاد کنید. در این کلاس شما یک ba را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش کولاژ و دوخت: مخلوط کردن کاغذ، پارچه و نخ

Collage and Stitch: Mixing Paper, Fabric and Thread

"آیا کاغذ، پارچه و نخ را دوست دارید؟ به طراح الگوی سطح و هنرمند ترکیبی، لوسی دوکلوس، در کلاس "کلاژ و دوخت" او بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش هنر نقاشی روی سنگ

The Art of Stone Painting

یک سنگ مانند یک مینی بوم است، به دلیل اندازه کوچکش خیلی ترسناک نیست، اما همچنان به شما اجازه می دهد هنر زیبایی روی آن خلق کنید. سادگی در این امر کلیدی است. ..