Nick Carter

فیلمبردار، عکاس و VFX

سلام بچه ها! نام من نیک کارتر است،

من یک فیلم‌بردار، عکاس و علاقه‌مند به VFX هستم که وقت خود را بین استرالیا و کانادا زندگی می‌کند.

من سفر ویرایش خود را بیش از 10 سال پیش شروع کردم تا به عکس های ساده VFX در خانه برسم (افکت های شمشیر نور، جایگزینی آسمان... اساساً هر آموزش در VideoCoPilot). از توسعه مهارت‌های سرگرمی‌ام در خانه تا یادگیری از متخصصان صنعت در AIE خارج از ملبورن استرالیا، اشتیاق من برای ایجاد ویدیو و VFX همچنان رشد می‌کرد.

بین کار در دنیای شرکت و ایجاد محتوا به عنوان یک فریلنسر، به آرامی متوجه شکافی در بازار یادگیری شدم. آموزش ساده، آسان برای دنبال کردن و مستقیماً به نقطه. بنابراین به تدریس پرداختم. با یافتن صدایی که به نظر می رسد مردم به آن گوش می دهند، بر به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران و حل مشکل برای دیگران تمرکز می کنم.

در اوقات فراغت خود عاشق عکس گرفتن و گسترش افق های خلاقانه ام هستم.

من همچنین یک معتاد به قهوه هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش Final Cut Pro X - راهنمای مبتدیان

Final Cut Pro X - Beginners Guide

راهنمای مبتدیان برای FINAL CUT PRO X در این دوره آموزشی با اصول ویرایش در Final Cut Pro X (FCPX) آشنا می‌شوید. این دوره برای مبتدیان عالی است. ..


آموزش تسلط بر سیستم های ذرات در Davinci Resolve 17

Mastering Particle Systems in Davinci Resolve 17

" سیستم های ذرات این کلاس برای شما طراحی شده است که از چیزی در مورد سیستم های ذرات در Davinci Resolve ندانید تا بتوانید شما را بسازید. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد GreenScreen در Davinci Resolve

GreenScreen Master Class in Davinci Resolve

"اگر سعی کرده اید نحوه کار با فیلم های Green Screen را در Davinci Resolve یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است! این MasterClass اصول اولیه را پوشش خواهد داد. .."


آموزش Sam Kolder Zoom Transition در Davinci Resolve 15/16

Sam Kolder Zoom Transition in Davinci Resolve 15/16

" آموزش انتقال زوم در حین ویرایش ویدیو، موارد خاصی وجود دارد. چیزهای محبوبی که بازار را اشباع می کند. چند سال پیش این عکس‌های دوربین اکشن بود. .."


آموزش Davinci Resolve 16 نکته ویرایش سریع

Davinci Resolve 16 Quick Editing Tips

این یک کلاس سریع و خوب است که برخی از محبوب‌ترین اقداماتی را که هنگام ویرایش در داخل Davinci Resolve انجام خواهید داد، بررسی می‌کند. ما به سرعت آنها را پوشش خواهیم داد اما پیش از این. ..


آموزش نحوه ایجاد مقدمه «چیزهای عجیب» در Davinci Resolve 16

How to Create the 'Stranger Things' Intro in Davinci Resolve 16

عنوان STRANGER THINGS در Davinci Resolve 15 و 16 در این کلاس ما چندین عنصر اساسی برگه Fusion در داخل Davinci Resolve را پوشش خواهیم داد. ..