Vanessa Lesniak

هنرمند مددکار اجتماعی

سلام دوستان،

اسم من ونسا است، من مددکار اجتماعی سابق، مادر، همسر، نقاشی آبرنگ و هنرمند هستم. من به طرز عجیبی در مورد همه چیزهای آبرنگ وسواس دارم و خانواده ام را درگیر اشتیاق خودم کرده ام. من یک تجارت کوچک دارم - جایی که رنگ های دست ساز صنایع دستی ام را می فروشم.

نام کسب و کار کوچک ما به نام دختر 6 ساله ما است که به او لقب Sprout را دادیم (نام اصلی او لورا اوا است، من آنقدرها هم بی رحم نیستم هاهاها). او دوست دارد در کنار من نقاشی و خلق کند. خانواده من الهام بخش بسیاری از کارهایی هستند که من انجام می دهم.

نقاشی برای من کاملاً شهودی است. 16 سال مددکار اجتماعی بودن واقعاً دیدگاه زندگی من و همچنین تعریف مراقبت از خود را تغییر داده است. نقاشی شهودی ناشی از نیاز به مراقبت از خودم، کاهش استرس از روزهای سخت کار و قرار دادن خودم در فضای ذهنی است که در آن بهترین بخش از خودم را به عزیزانم می دهم. من اکثر قطعاتم را بدون در نظر گرفتن نتیجه نهایی شروع می کنم. من دوست دارم خودم را به لحظه باز کنم و با هر ضربه قلم مو چیزی را به من الهام می بخشم.

اگر می‌خواهید فرآیندهای من را دنبال کنید، در مورد خلاقیت پشت هنر من اطلاعاتی کسب کنید و با چند جلسه نقاشی زنده به من بپیوندید، می‌توانید من را در اینجا دنبال کنید:

- هنر، نقاشی های زنده، گپ و موارد دیگر

- فرآیندهای ساخت رنگ، مجموعه‌های جدید و موارد دیگر

- آموزش های گام به گام، وبلاگ ها و موارد دیگر

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر ماه کامل در آبرنگ

Full Moon Illustrations in Watercolor

در این کلاس، شما چندین روش برای نقاشی دقیق تصاویر ماه کامل در آبرنگ خواهید آموخت. ساده تر از چیزی است که فکر می کنید! من شما را از طریق این راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش سنگ های قیمتی آسمانی: هلال ماه

Celestial Gemstones: Crescent Moon

در این کلاس، من به شما نشان می‌دهم که چگونه یک هلال ماه با سنگ‌های قیمتی منحصربه‌فرد را نقاشی کنید. من شما را در تمام مراحل از جمله نحوه درست رسم یک c راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش نقاشی منظره ماه با آبرنگ برای مبتدیان

Painting Watercolor Moonscapes for Beginners

"به من بپیوندید تا منظره زیبای ماه را با آبرنگ نقاشی کنیم.   در این کلاس، نکات و تکنیک های مفیدی را برای نقاشی ماه در دو زمینه یاد خواهید گرفت.   Th. .."


آموزش آبرنگ آب 4 راه - راهنمای مبتدیان برای نقاشی مناظر دریایی

Watercolor Water 4 ways - A Beginner's Guide to Painting Seascapes

"این کلاس ساده‌ترین و کم‌پیچیده‌ترین راه‌ها را برای رنگ‌آمیزی مؤثر آب به شما آموزش می‌دهد. من شما را از طریق 4 تکنیک مختلف راهنمایی می‌کنم که می‌توانید در اختیار ما قرار دهید.