Eric Knight

DBA، CPA، CGMA

سلام! نام من اریک نایت است. به همین سادگی من یک معلم هستم. من به دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، در کالج‌های آنلاین و با دوره‌های آنلاینی که توسعه داده‌ام، آموزش داده‌ام.

من یک یادگیرنده مادام العمر هستم. من قبل از اخذ دکترا در رشته مدیریت بازرگانی، هر دو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در حسابداری به پایان رساندم. من همچنین ابتدا به عنوان CPA و بعداً یک CGMA (حسابداری مدیریتی) گواهینامه دارم.

تحصیلات من عامل بزرگی در موفقیت من در زندگی است و می‌خواهم به دیگران کمک کنم از طریق مسیر یادگیری خودشان به موفقیت برسند.

من مشتاق کمک به سایر دانش آموزان در یادگیری هستم. من در مورد یادگیری تحقیق کرده ام و از تحقیقات و تجربیاتم برای کمک به موفقیت دانش آموزان استفاده می کنم. من تلاش می کنم به بهبود سبک تدریس خود ادامه دهم و دوره های بهتری را توسعه دهم.

هدف من ساده کردن موضوعات پیچیده است.

از آشنایی با شما خوشحالم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای تصمیم گیری MBA: از یک مربی مشاوره تخصصی دریافت کنید.

The MBA Decision Guide: Get expert advise from an educator.

"یک تاجر با مدرک MBA معمولاً درآمد بیشتری کسب می کند و موقعیت شغلی بهتری دارد، اغلب به عنوان یک مدیر. آیا خود را در آن نقش می بینید؟ اگر باور دارید ...."


آموزش QuickBooks برای کارآفرینان: یاد بگیرید که بدون حسابدار بودن از QuickBooks برای کسب و کار خود استفاده کنید

QuickBooks for Entrepreneurs: Learn to use QuickBooks for your business without being an accountant

"صاحبان و کارآفرینان کسب و کارهای کوچک می توانند از استفاده از QuickBooks Online به شدت سود ببرند. QuickBooks Online پرکاربردترین نرم افزار تجاری در جهان است."


آموزش حسابداری مدیریتی: به سرعت و به راحتی تکنیک هایی را برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره مدیریت یاد بگیرید

Managerial Accounting: Quickly and easily learn techniques to become a management super star

مدیران باید هر روز تصمیمات مهمی بگیرند. کدام محصولات سود بیشتری دارند؟ چقدر باید به کارمندان افزایش حقوق بدهیم؟ چگونه باید p خود را تنظیم کنیم. ..


آموزش استهلاک به روش آسان

Depreciation the Easy Way

"بررسی اجمالی دوره محاسبات استهلاک می تواند ترس را در بهترین دانشجوی حسابداری ایجاد کند. چه چیزی را باید مستهلک کرد و چه چیزی را نباید؟ چگونه باید محاسبه کرد. .."