Tiberiu Covaci

مدیر منطقه ای مایکروسافت، Full-Stack Tech Lead، Azure Architect Tiberiu Covaci مدیر منطقه ای مایکروسافت، سرب کامل پشته، و معمار Azure است.

برای بیش از 20 سال، Tiberiu (Tibi) زندگی خود را برای بهبود کیفیت نرم افزار نوشته شده توسط افراد دیگر اختصاص داده است. تلاش های او شامل آموزش، مشاوره، مشاوره و انگیزه تیم های توسعه است. TIBI به شرکای خود کمک می کند تا راه حل های تکنولوژیکی مناسب را برای مشکل درست انتخاب کند.

از سال 2008 او جهان را سفر کرده است تا در کنفرانس های صنعت و گروه های کاربر در مورد موضوعات پیشرفته در توسعه برنامه های مدرن و بهبود عملکرد موجود صحبت کند برنامه های کاربردی با استفاده از فن آوری های مدرن.

برای اشتیاق و تخصص خود، مایکروسافت TIBI را به عنوان ارزشمندترین عنوان حرفه ای به دست آورد و او را به عنوان بخشی از برنامه مدیران منطقه ای معتبر مایکروسافت دعوت کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش Azure for Developers: پیاده سازی ماشین های مجازی و مشاغل دسته ای

Azure for Developers: Implementing VMs and Batch Jobs

نحوه استقرار ماشین های مجازی در Azure و پیاده سازی مشاغل دسته ای با استفاده از خدمات Azure Batch را بیابید. این دوره همچنین می تواند به شما کمک کند تا برای آزمون Microsoft AZ-203 آماده شوید.


آموزش استقرار برنامه های ASP.NET

Deploying ASP.NET Applications

بیاموزید که چگونه برنامه های ASP.NET خود را در ظروف IIS ، Microsoft Azure و Docker مستقر کنید.


آموزش اساسی ASP.NET Web Forms

ASP.NET Web Forms Essential Training

بیاموزید که چگونه برنامه های ساده Web Forms را در ASP.NET بسازید. نحوه ایجاد اولین صفحه وب فرم ها ، اشکال زدایی از آن ، ایجاد کد قابل استفاده مجدد و کار با داده ها را بیاموزید.


آموزش Azure: پیاده سازی VMS و مشاغل دسته ای (AZ-204)

Azure: Implementing VMs and Batch Jobs (AZ-204)

نحوه استقرار ماشین های مجازی در Azure و پیاده سازی مشاغل دسته ای با استفاده از خدمات Azure Batch را بیابید. این دوره همچنین می تواند به شما کمک کند تا برای آزمون Microsoft AZ-203 آماده شوید.


آموزش Azure Developer Associate (AZ-204) Cert Prep: Implementing VMs and Batch Jobs

Azure Developer Associate (AZ-204) Cert Prep: Implementing VMs and Batch Jobs

نحوه استقرار ماشین‌های مجازی در Azure و پیاده‌سازی کارهای دسته‌ای با استفاده از خدمات دسته‌ای Azure را کشف کنید. این دوره همچنین می تواند به شما در آمادگی برای آزمون Microsoft AZ-203 کمک کند.