Lakena G.

هنرمند دیجیتال/سنتی

سلام، نام من لاکنا است. من یک هنرمند سنتی/دیجیتال خودآموز هستم. من سفر هنر دیجیتال خود را در سال 2017 آغاز کردم و برنامه های مختلفی را در تجربه یادگیری خود امتحان کرده ام.

من عاشق کشیدن/نقاشی پرتره های نیمه واقع گرایانه واقعی، تصاویر مد، گل ها و کاوش در رسانه های مختلف هستم. من عاشق ایجاد سفارشات پرتره شخصی برای مشتریانی هستم که از iPad، مداد رنگی یا مداد در زمانی که بتوانم استفاده می کنند.

کشف مجدد عشقم به طراحی در کتاب‌های طراحیم، به‌عنوان صادقانه، نیروی محرکه‌ای برای من در سال گذشته بود. من می خواهم آن احساس ارزشمند را به اشتراک بگذارم زیرا اشتیاق من برای طراحی با یک مداد شروع شد.

خیلی دوست دارم شبکه‌های اجتماعی من را بررسی کنید، جایی که من سفر روزانه‌ام و برخی نقاشی‌های تصادفی را برای به چالش کشیدن خودم در یوتیوب پست می‌کنم.

Artlife، 2020،

دوره های این مدرس:

آموزش طرح دیجیتال: 4 سبک طراحی آسان برای مو با استفاده از Procreate

Digital Sketch: 4 Easy Sketch Styles for Hair using Procreate

برای کشف سبک های ساده با حداقل سایه و خطوط آماده شوید! یک کلاس هیجان انگیز در انتظار شما است. در این کلاس، من به شما نشان می‌دهم که چگونه موها را در چهار پایه بکشید. .."


آموزش تصویر دیجیتال: ترسیم چشم‌های واقع‌بینانه و نیمه واقع‌بینانه با Procreate

Digital Illustration: Drawing Realistic and Semi-Realistic Eyes with Procreate

"برای کشف سبک های رسا با مینیمال، سایه و خطوط آماده شوید! یک کلاس هیجان انگیز در انتظار شما است. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه چشم ها را به صورت سه تایی بکشید. .."


آموزش تصویرسازی دیجیتال: تکنیک های سایه زدن برای پرتره ها با Procreate

Digital Illustration: Shading Techniques for Portraits with Procreate

برای تنظیم کلاسی پر از مداد و رنگ آماده شوید! سفر هنر دیجیتال هیجان انگیز شما اکنون شروع می شود! در این کلاس چند تکنیک سایه زدن را به شما نشان خواهم داد. ..


آموزش طراحی دیجیتالی در Procreate: مدل موی مردانه را تمرین کنید

Digital Drawing in Procreate: Practice Male Hairstyles

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."