Jenny Messerle

هنرمند + نویسنده


من اینجا هستم تا راه های مفیدی را برای افزودن شادی و شفقت بیشتر به زندگی شما به اشتراک بگذارم. این رسالت هنر، نویسندگی و کلاس های من است.

من یک هنرمند دیجیتال ترکیبی و Procreate هستم. من همچنین نویسنده . کتاب من دارای 47 نقد پنج ستاره آمازون و تمجید از افراد برجسته خلاقی مانند آلنا هنسی، سابرینا وارد هریسون، ریچل اوس، جیل بادونسکی، و ویولت کلارک است.

در کلاس من به من بپیوندید: لذت نقاشی را دوباره کشف کنید: پنج قدم برای نشان دادن شخصیت های منحصر به فرد.

روی دکمه [+ Follow] کلیک کنید تا وقتی کلاس بعدی خود را راه اندازی کنم، به روز شود.

من هنر شادی خلق می کنم تا لبخند و شادی را به روز و روحیه مردم بیافزایم. برای دیدن شخصیت‌های منحصربه‌فرد، نقاشی‌های ترکیبی، و تصاویر Procreate، از اینستاگرام () دیدن کنید.

هدایای رایگان در اول ماه می خواهید؟

به انجمن خبرنامه ایمیل من بپیوندید تا نکاتی در مورد عشق به خود به شما کمک کند تا به اهداف خود به عنوان یک هنرمند دست یابید. (اغلب به عنوان یک کاربرگ PDF رایگان.) هر خبرنامه ماهانه همچنین شامل آثار هنری قابل دانلود رایگان با پیام تشویق کننده است. به صورت رایگان.

وقتی به خبرنامه ایمیل من بپیوندید، هدایای خوش آمدگویی زیر را دریافت خواهید کرد! لطفاً پوشه اسپم خود را برای ایمیل خوش آمدگویی خودکار بررسی کنید. :)

من از اینکه بخشی از انجمن Skillshare هستم، برای آشنایی با شما و الهام گرفتن از هنر و ایده های شما هیجان زده هستم! هفته فوق العاده ای داشته باشید! - جنی

من برای به اشتراک گذاشتن کلاس خود هیجان زده هستم: لذت نقاشی را دوباره کشف کنید: پنج قدم برای نشان دادن شخصیت های منحصر به فرد . راز خود را برای خلق کردن توضیح می دهم. طراحی های موفق شخصیت و چگونگی ساکت کردن منتقد درونی به علاوه، یک راهنمای طراحی کاراکتر 25 صفحه ای رایگان وجود دارد که من فقط برای این کلاس ایجاد کردم!

اگر شما:

، این کلاس نیز عالی است

· پیدا کردن صفحه خالی احساس دلهره آور است،

· با ترسیم از تصویر مرجع، یا

احساس ترس کنید

· احساس گیر کرده اید و می خواهید روند خلاقیت خود را دوباره تقویت کنید.

کلاس زیر را پیدا کنید. :) من نمیتونم صبر کنم ببینم چی درست میکنی!!! :)

دوره های این مدرس:

آموزش لذت نقاشی را دوباره کشف کنید: پنج گام برای نشان دادن شخصیت های منحصر به فرد

Rediscover the Joy of Drawing: Five Steps to Illustrate Unique Characters

آیا می خواهید راز من برای ایجاد نقاشی های شخصیتی موفق و اینکه چگونه منتقد درونی خود را ساکت کنم، بیاموزید؟ از هدف گذاری برای ایجاد یک نقاشی "خوب" دست بردارید. به‌جای آن، هدف خود را برای کشیدن هدف قرار دهید. ..