Sykosan

انیماتور و معلم دو بعدی

سلام! من Sykosan هستم :)

من فرانسوی/بریتانیایی هستم و از سال 2004 یک انیماتور و تصویرگر سنتی دو بعدی هستم. من در لندن مستقر هستم. من در انیمیشن شخصیت های دو بعدی و جلوه های ویژه دو بعدی تخصص دارم. من کلاس هایی را در مورد نحوه ترسیم و نحوه متحرک سازی، به ویژه در فتوشاپ، اما نه به طور انحصاری، ارائه می دهم.

در طول حرفه‌ام برای انواع رسانه‌ها مانند تبلیغات، فیلم‌های بلند، بازی‌های ویدیویی و موزیک ویدئوها، برای مشتریان مختلفی مانند کیتی پری، بی‌بی‌سی، نتفلیکس، ادوبی، کپکام، سامسونگ، سونی، آدیداس انیمیشن ساخته‌ام. ، GUCCI، MTV، و بسیاری دیگر.

امروز امیدوارم بتوانم بخشی از دانش خود را منتقل کنم و به هنرمندان در راه بهبود مهارت های خود کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه این پرتره را بکشیم و سایه بزنیم

How to Draw and Shade this portrait

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت بالا را بکشید و سایه بزنید. این مهارت ها برای طراحی کاراکتر، برای تصویرسازی و برای نقاشی در Pho مفید است."


آموزش چگونه یک چهره زیبا را ترسیم کنیم

How to Sketch a Cute Face

"در این کلاس، من نکات جالبی را برای ترسیم چهره های زیبا با شما به اشتراک می گذارم. این کلاس در مورد "نحوه کشیدن چهره" به روش کلاسیک نیست، بلکه صرفاً در مورد نحوه ترسیم چهره های زیبا نیست.


آموزش چگونه چشم می کشم

How I Draw Eyes

"مهم ترین قسمت بدن صورت است و مهم ترین قسمت صورت چشم ها است! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه چشم ها را در نقاشی های خودم بکشید..."


آموزش یک چرخه پیاده روی را متحرک کنید

Animate a Walk Cycle

«در این کلاس یاد می‌گیرید که چگونه چرخه پیاده‌روی را از نمای جانبی به سبک سنتی دوبعدی با دست طراحی کنید. این کلاس برای چه کسانی است؟ این کلاس مناسب است. .."


آموزش ملزومات انیمیشن دوبعدی ترسیم شده با دست

2D Hand Drawn Animation Essentials

"در این کلاس نکات ضروری انیمیشن را با شما به اشتراک می گذارم تا پایه ای محکم برای انیمیشن بدست آورید. این مهارت های اساسی برای همه انیماتورها اساسی است که ...."


آموزش چرخش شخصیت را رسم کنید

Draw a Character Turnaround

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک چرخش کاراکتر را ترسیم کنید. این مهارت‌ها برای طراحی شخصیت‌ها، سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های داستانی، کتاب‌های کمیک، بازی‌ها مفید هستند. ..


آموزش انیمیشن طراحی شده با دست با جدول زمانی ویدیوی فتوشاپ

Hand-Drawn Animation with Photoshop's Video Timeline

« در طول این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه از جدول زمانی ویدیو در فتوشاپ برای ایجاد انیمیشن‌های زیبا با دست استفاده کنید. این کلاس برای چه کسانی است؟ این کلاس آی. .."


آموزش یک چرخه دویدن را متحرک کنید

Animate a Run Cycle

"در این کلاس من برخی از تکنیک های شخصی خود را برای متحرک کردن یک چرخه اجرا به اشتراک می گذارم. این مهارت ها برای پروژه های انیمیشن مانند محتوای تلویزیونی، بازی های ویدئویی، وب مفید هستند."