Jessie Kanelos Weiner

تصویرگر و نویسنده آبرنگ

پاریس از طریق شیکاگو نیویورک. تصویرسازی از طریق طراحی صحنه و لباس. من در نیویورکر منتشر کرده ام. من یک هات داگ Oreo برای . به دنیای آبرنگ من خوش آمدید!

من همه چیزها، غذا، سفر، سبک زندگی و معماری را برای مشتریانی مانند WSJ، NYT و شورولت نشان می‌دهم. اخیراً از ترسیم شوخ طبعی که در زندگی به عنوان یک مادر جدید یافت می شود، و درست کردن این دوران دیوانه کننده لذت برده ام.

من در کارگاه‌های آبرنگ در سرتاسر جهان تدریس کرده‌ام و طراحی/تصویرسازی را در زمانی تدریس می‌کنم که زمانی هنرمند جوانی بودم که نمی‌دانستم "چه چیزی" بکشم. بگذارید همه چیزهایی را که در این راه یاد گرفته ام به شما یاد بدهم.

من همکار مجموعه پرفروش و نویسنده "بهشت خوراکی: کتاب رنگ آمیزی میوه ها و سبزیجات فصلی" هستم. آخرین مورد من The New Victory Garden 2023 است.


نیویورکر، مجله تی، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، ووگ، span> Vanity Fair فرانسه، M Le Maga zine du Monde، Le Nouvel Observateur، جدول ELLE، افراد آزاد، آفر، مجله Cherry Bombe، مجله دومینو، شورلت، کتاب‌های پنگوئن، هارپر کالینز، ریزولی، غذا52، آشپزخانه، Hachette Livre، Atelier Cologne، Serious Eats، Twisted، Relais Châteaux، Kenzo، در میان بسیاری دیگر

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ تولید کنید! مقدمه ای برای کشیدن میوه و سبزیجات با آبرنگ

Paint Produce! Intro to Drawing Fruits and Vegetables with Watercolor

" همیشه دوست داشتید نقاشی با آبرنگ را یاد بگیرید؟ به هنرمند، نویسنده و تصویرگر جسی کانلوس وینر بپیوندید تا نحوه طراحی و رنگ آمیزی میوه ها و سبزیجات را بیاموزید. .."


آموزش تصویر تحریریه: چیزی نکشید! یک ایده بکشید!

Editorial Illustration: Don't Draw Something! Draw an Idea!

"تصویر ویراستاری تصویری است که ایده ها و مفاهیم یک مقاله را به اشتراک می گذارد. در این دوره، شما را از طریق چندین روش برای توسعه راهنمایی می کنم."


آموزش Illustration edditoriale: Ne dessinez pas qu'un objet. Dessinez une idée!

Illustration éditoriale: Ne dessinez pas qu'un objet. Dessinez une idée!

L'illustration éditoriale est une image qui illustre un article, un concept ou une idée générale. Dans ce cours, je vous guiderai à travers plusieurs méthodes p. ..


آموزش نقشه های آبرنگ: یک راهنمای قابل استفاده برای یک شهر یا مکان نقاشی کنید!

Watercolor Maps: Paint a Usable Guide to a City or Place!

"اگر در درون خود گیر کرده اید، می خواهید در مورد جایی که هستید متفاوت فکر کنید و فراتر از محدوده خانه خود رویاپردازی کنید، این کار را با نقشه برداری انجام دهید! من به شما یاد خواهم داد که چگونه ...."


آموزش آبرنگ برای صبحانه: تمرین روزانه 7 روزه تصویرسازی غذا

Watercolor for Breakfast: A 7-Day Editorial Food Illustration Daily Practice

" آیا احساس می کنید بی الهام هستید و می خواهید یک تمرین خلاقانه روزانه را شروع کنید؟ به هنرمند، نویسنده و تصویرگر جسی کانلوس وینر بپیوندید تا یاد بگیرید که چگونه زیبا خلق کنید. .."


آموزش سلف پرتره گیر کرده در خانه: مفهوم سازی لحظه ای در زمان با آبرنگ

Stuck at Home Self-Portrait: Conceptualizing a Moment in Time in Watercolor

آیا احساس می کنید بی الهام هستید و در خانه گیر کرده اید؟ به هنرمند، نویسنده و تصویرگر جسی کانلوس واینر بپیوندید تا یاد بگیرید که چگونه یک لحظه در زمان را برای خلق یک عکس منحصر به فرد ثبت کنید. ..