Steven Lott

استیون اف. لات یک توسعه دهنده و معمار نرم افزار قراردادی است.

استیون از دهه 70، زمانی که کامپیوترهای بزرگ، گران قیمت و کمیاب بودند، برنامه نویسی کرده است. او بیش از 10 سال است که از پایتون برای حل مشکلات تجاری استفاده می کند و در حال حاضر از پایتون برای پیاده سازی میکروسرویس ها و خطوط لوله ETL استفاده می کند.

استیون یک تکنوماد خودخوانده است که در مکان های مختلف در سراسر ساحل شرقی ایالات متحده زندگی می کند. در حین کار به عنوان مشاور، نویسنده و توسعه دهنده. وبلاگ فناوری او http://slott-softwarearchitect.blogspot.com است.
دوره های این مدرس:

آموزش مهاجرت از پایتون 2.7 به پایتون 3

Migrating from Python 2.7 to Python 3

سوییچ را به پایتون 3 تغییر دهید. بیاموزید که چگونه کد خود را از پایتون 2.7 به پایتون 3 با استفاده از استراتژی ها و ابزارهای دستی و خودکار مهاجرت منتقل کنید.


آموزش اصول برنامه نویسی SOLID

Learning SOLID Programming Principles

برای نوشتن کدهای پایدارتر و مقیاس پذیر، اصول برنامه نویسی SOLID را بیاموزید. نمونه های دقیق و نمونه های واقعی SOLID را در عمل دریافت کنید.


آموزش مهاجرت از پایتون 2.7 به پایتون 3

Migrating from Python 2.7 to Python 3

سوئیچ را به پایتون 3 تغییر دهید و در مورد تفاوت های پایتون 2.7 و پایتون 3 و نحوه انتقال کد به آخرین نسخه از این زبان محبوب اطلاعات کسب کنید.


آموزش یادگیری S.O.L.I.D. اصول برنامه نویسی

Learning S.O.L.I.D. Programming Principles

برای نوشتن کد پایدارتر و مقیاس پذیر ، اصول برنامه نویسی SOLID را بیاموزید. نمونه های دقیق و نمونه های واقعی SOLID را در عمل دریافت کنید.