Papered Chef

کیمبرلی اسمیت

سلام، نام من کیمبرلی اسمیت، سرآشپز کاغذی است. من عاشق به اشتراک گذاشتن دستور العمل های ساخت کاغذ با دنیا از طریق وب سایت خود هستم. من یک کاردستی کاغذ هستم و متخصص در استفاده از Brother ScanNCut، ساخت کارت، اقلام نمایشگاهی صنایع دستی سه بعدی و تکنیک های مهر زنی هستم. من میزبان جایی هستم که به شنوندگان استراتژی‌هایی را آموزش می‌دهم تا به آنها در رشد کسب‌وکارهای Crafty خود کمک کنم. من دوره ها و کارگاه های صنایع دستی را برای بزرگسالان و کودکان تدریس می کنم. من مستقل هستم Stampin' Up! نمایش دهنده و عشق من به صنایع دستی را با مشتریانم به اشتراک بگذارم. من به جامعه فالوورهایم کمک می‌کنم تا مهارت‌های ساخت خود را از طریق پروژه‌های الهام‌بخش گام به گام به سطح بالاتری برسانند. این چیزی است که من قصد دارم از طریق این پروژه انجام دهم. امیدوارم از کلاس‌های کاردستی کاغذی مبتنی بر پروژه من در SkillShare لذت ببرید. آنها با استفاده از ابزارهای سنتی و مهارت های ساخت کاغذ با استفاده از Brother ScanNCut مهارت های کارت سازی را به شما آموزش می دهند. کاردستی مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی ساخت کارت - ایجاد کارت های تشکر

Card Making Basics - Creating Thank You Cards

" در این کلاس نحوه برش، لایه بندی، مهر و تزیین کارت های تشکر را یاد خواهید گرفت. شما از مجموعه تمبرهای زیبا Hello, Beautiful Shapes Dies, Abstra استفاده خواهید کرد. .."


آموزش مبانی ساخت کارت - ایجاد کارت های تاشو گیت

Card Making Basics - Creating Gate Fold Cards

"در این دوره کارگاهی، نحوه برش، لایه، مهر زدن و تزیین کارت های Gate Fold را یاد می گیرید. از مجموعه تمبر Something Fancy، Something Fancy Dies استفاده خواهید کرد.


آموزش پروژه ساخت کاغذ - ایجاد پاکت با استفاده از صفحه پانچ پاکت

Paper Crafting Project - Creating Envelopes using the Envelope Punch Board

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه پاکت نامه ها را برش دهید، مشت کنید، نمره گذاری کنید، تا کنید و پاکت را تزئین کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از صفحه پانچ پاکت استفاده کنید که به شما در تعیین آن کمک می کند. ..


آموزش پروژه ساخت کاغذ - نگهدارنده شکلات

Paper Crafting Project - Chocolate Holders

در این کلاس نحوه برش، تا کردن و تزیین جای شکلات را یاد می گیرید. نگهدارنده یک شکلات Ghirardelli، کارت یادداشت کوچک یا سایر خوراکی‌ها قرار می‌گیرد. Th. ..


آموزش مبانی ساخت کارت - ایجاد کارت های سه پایه

Card Making Basics - Creating Easel Cards

"در این کلاس، نحوه برش، لایه بندی، مهر زدن و تزیین کارت های Easel Fold را یاد می گیرید. شما از مجموعه مهرهای چاپ طبیعت، قالب های چاپ طبیعی، لایه بندی استفاده خواهید کرد.


آموزش دوره کارت سازی - کارت صحافی کتاب

Card Making Course - Book Binding Cards

"در این دوره کارگاهی، نحوه برش، لایه بندی، مهر زدن و تزیین کارت های صحافی کتاب را یاد می گیرید. از آمپ Festive; Fun Stamp Set, Stylish Shapes استفاده می کنید.