Maura Marcks

طراح لباس

سلام، من مائورا هستم.

من لباس های پایدار را در تروی، نیویورک طراحی و می دوزم. لباس های روشن و شاد من در درجه اول با پارچه های قدیمی و دست دوم ساخته می شوند.

من خیاطی را از مادرم که یک خیاط شگفت انگیز است یاد گرفتم! مهارت‌هایم را با تغییر لباس‌های مقرون‌به‌صرفه در دوران جوانی‌ام توسعه دادم، اما پس از بازدیدی الهام‌بخش از نمایشگاه دیوید بووی، به‌طور جدی شروع به خلق چیزهایی از ابتدا کردم، و می‌خواستم و می‌دانستم که می‌توانم لباس‌های شاد و با صدای بلند برای خودم و دیگران بسازم.

من تکه‌هایی خلق می‌کنم که مرا یاد آن سوزن بی‌نقص دهه‌های ۷۰ یا ۸۰ در پیراهن قدیمی با کاه می‌اندازند، پیراهن‌هایی که فریاد می‌زنند «بابا در تعطیلات». قطعات من دارای رنگ های روشن، پارچه نرم، دوخت با کیفیت و تناسب سفارشی هستند!

دوره های این مدرس:

آموزش تغییرات خیاطی: جیب های مخفی را به لباس خود بدوزید!

Sewing Alterations: Stitch Hidden Pockets into Your Clothes!

وقتی لباسی را دوست دارید اما جیب ندارد، می تواند بسیار خسته کننده باشد! من می‌خواهم با نشان دادن نحوه بهبود لباس‌هایتان احساس خوبی در لباس‌هایتان داشته باشید. ..


آموزش پیش بند یادگاری را طراحی و بدوزید: به مواد تغییر کاربری داده شده، زندگی دوم ویژه ای بدهید

Design & Sew A Keepsake Apron: Give a Special Second Life to Repurposed Materials

"در این کلاس شما با استفاده از مواد دست دوم یک پیش بند طراحی و بدوزید و در تزئین پیش بند خود با وسایلی که ممکن است قبلاً ذخیره کرده اید خلاق شوید."


آموزش خیاطی خلاقانه روی یک سکه: در پارچه ها و مواد دست دوم الهام بگیرید

Creative Sewing on a Dime: Find Inspiration in Second Hand Fabrics and Materials

«این را تصویر کنید:  می‌خواهید در خیاطی مهارت داشته باشید، اما پول یا فضای کاری برای غواصی کامل ندارید، و رفتن به فروشگاه پارچه‌های بزرگ کاری نیست.


آموزش تغییرات دوخت: پیراهن ها را با دارت و تنظیمات درز به بدن خود ببندید

Sewing Alterations: Fit Shirts to Your Body with Darts & Seam Adjustments

"یادگیری نحوه تغییر لباس به تناسب، راهی عالی برای احساس اعتماد به نفس در استایل خود و دمیدن روح تازه ای به وسایل دست دوم است. با صرف زمان کمی برای ...."