Arbia Sultana

هنرمند با علاقه و دندانپزشک با حرفه سلام، این دکتر آربیا سلطانا، هنرمند مستقر در بنگلور، هند است. من از کودکی همیشه عاشق هنر بودم، اما با گذشت زمان مشغول ساختن حرفه‌ای بودم. این بیماری همه گیر یعنی در سال 2020 به دنبال اشتیاقم به هنر برگشتم. باور کنید یا نه، هر روز در بیماری همه گیر، حداقل 30 دقیقه با آبرنگ نقاشی می کردم، این برای من مثل یک مراقبه بود هر شب قبل از خواب. از آن زمان تاکنون با این رسانه بسیار پیشرفت کرده ام. یکی از همکارم گفت کار با آبرنگ خیلی سخت است. در واقع مشکل است اما سخت نیست. فقط برای آموزش به چنین افرادی که می خواهند این رسانه را یاد بگیرند اما برایشان مشکل است من اینجا هستم با دوره های جدید. آنها را بررسی کنید و برای اطلاعات بیشتر من را دنبال کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی دراماتیک برف با استفاده از آبرنگ

Dramatic Snow Painting Using Watercolors

"واسطه آبرنگ به نقاشی جان می بخشد و استفاده از آن لذت می بخشد. وقتی روی کاغذ استفاده می شود آنقدر رضایت بخش است که هرگز شگفت زده نمی شود. بسیاری از آنها وجود دارند."


آموزش نقاشی نقاشی گواش با مضمون مهمانی زیبایی

Learn To Paint Aesthetic Party Themed Gouache Paintings

همانطور که آلبرتو جاکومتی نقل کرد: هدف هنر بازتولید واقعیت نیست، بلکه ایجاد واقعیتی با همان شدت است. به کلاس خوش آمدید در این اسک. .."


آموزش نقاشی نئون مانند افکت نقاشی با استفاده از گواش

Learn To Paint Neon Like Painting Effect Using Gouache

"اجازه می دهیم با ضرب المثلی از پابلو پیکاسو شروع کنیم" قوانین را مانند یک حرفه ای بیاموزید تا بتوانید مانند یک هنرمند آنها را بشکنید". به کلاس خوش آمدید در این کلاس Skillshare I..."


آموزش 3 نقاشی آسان با آبرنگ

3 Easy Watercolour Paintings

"هیچ وقت برای یادگیری هر چیزی که می خواهید دیر نیست، سلام هنرمندان این آربیا سلطانا یک هنرمند آبرنگ است. در کلاس امروز ما 3 شگفت انگیز و ... را یاد خواهیم گرفت."


آموزش نقاشی سیلوئت زوج با آبرنگ

Painting Couple Silhouette With Watercolors

سلام هنرمند، بسیار خوشحالم که شما را در کلاس جدید من می بینم. این کلاس برای مبتدیانی است که می خواهند مهارت های خود را بهبود بخشند و برای هنرهای سطح متوسط. ..


آموزش کهکشان های جادویی با گواش - با ساده ترین روش رنگ آمیزی کنید

Magical Galaxies with Gouache - Paint along with the easiest method

رنگ گواش یک محیط مبتنی بر آب است که از رنگدانه طبیعی و آب تشکیل شده است. این رنگ به گونه ای طراحی شده است که مات باشد. گواش از این نظر شبیه آبرنگ است. .."


آموزش عناصر نقاشی منظره زمستانی

Elements of Winter Landscape Painting

سلام هنرمند، این کلاس قرار است تماماً در مورد نقاشی آبرنگ منظره زمستانی باشد. در این کلاس به شما نحوه نقاشی را آموزش می دهم: 1. درختان کاج 2. ب.


آموزش 5 نشانک گواش آسان

5 Easy Gouache Bookmarks

"هنر تا زمانی که ایجاد نشده باشد، هنر نیست. گواش یک رسانه شگفت انگیز است که هم مانند اکریلیک و هم مانند آبرنگ عمل می کند و در این دوره شما یاد می گیرید که چگونه پایی کنید..."


آموزش نقاشی های زیبای گواش

Aesthetic Gouache Paintings

هر بوم برای خودش یک سفر است. گواش یک رسانه شگفت‌انگیز است که هم مانند اکریلیک و هم مانند آبرنگ عمل می‌کند و موضوع این دوره آموزشی استتیک Go است.


آموزش نقاشی باران با استفاده از گواش - 5 نقاشی آسان

Learn To Paint Rain Using Gouache - 5 Easy Paintings

"باران شگفتی زیبایی است که از آسمان می بارد.  نقاشی باران می تواند یک چالش باشد، زیرا هنرمند باید حرکت و انرژی باران را به تصویر بکشد..."


آموزش رنگ آمیزی نقاشی های گواش زیبایی شناسانه: سری 7 روزه✨

Learn To Paint Aesthetic Gouache Paintings : A 7 Day Series✨

"همانطور که ونسان ون گوگ نقل کرد" کارهای بزرگ با مجموعه ای از چیزهای کوچک انجام می شود" ✨. به کلاس خوش آمدید در این کلاس Skillshare به شما آموزش خواهم داد. .."


آموزش نقاشی های انتزاعی هنر بوهو

Abstract Boho Art Paintings

"در این کلاس من به شما یاد می دهم که چگونه این 4 نقاشی انتزاعی الهام گرفته شده از بوهو را با رنگ های گواش نقاشی کنید. من به شما نشان می دهم که چگونه تصمیم گرفتم کامپوزی را انتخاب کنم."


آموزش 3 نقاشی گواش زیبایی شناسی آسان

3 Easy Aesthetic Gouache Paintings

"این کلاس تماماً در مورد نقاشی زیبایی شناسی است، من از گواش برای نقاشی این نقاشی ها استفاده خواهم کرد. من گواش را انتخاب کردم زیرا هر هنرمندی می تواند این نقاشی ها را بسازد. .."


آموزش غروب آبرنگ با درختان نخل و کاروان

Watercolour Sunset With Palm trees & Caravan

"هر بار که غروب خورشید را تماشا می کنیم حس قدردانی به ما دست می دهد، از رنگ درخشان و زیبای قرمز و نارنجی و استوایی ثابت نیز شگفت زده می شویم. لا. .."