Gemma the Pen

ساختن برای شاد کردن!

من هنرمندی هستم که عاشق خلق انواع چیزها هستم! خانه آنلاین من نام دارد و می توانید وبلاگ ها، ویدیوها و پیوندهای من به فروشگاه های من را در آنجا پیدا کنید. لطفاً به اینستاگرام من یا همینطور!

سلام کنید

شعار هنری من ایجاد شادی است، زیرا معتقدم اگر از هسته چیزی که برای شما شادی می آورد خلق کنید، هنر شما باعث لبخند دیگران نیز می شود.

خلاقیت همیشه برای روح من مهم بوده است و من در ابتدا آن را از طریق نوشتن خلاقانه و همچنین آهنگ نویسی (نه به صورت حرفه ای، فقط برای خودم!) ابراز کردم. سپس عشقم به عروسک‌ها را کشف کردم و شروع به ساختن عروسک‌ها و وسایل ساختم کردم، مهارت‌های مختلف زیادی یاد گرفتم و لذت ترکیب آنها برای خلق چیزهای شگفت‌انگیز را پیدا کردم. سرانجام برای تحصیل در رشته هنر به کالج بازگشتم و مجموعه مهارت هایم را بیش از پیش گسترش دادم و در سرامیک، چاپ و منسوجات هیجان کامل پیدا کردم. صادقانه بگویم، من عاشق یادگیری هستم و احساس می کنم چیزهای زیادی وجود دارد که می توانم در مورد آنها شوق کنم!

از حضور شما متشکریم! من دوست دارم نظر شما را در مورد کلاس های من بشنوم و دوست دارید در مورد چه چیزی بیشتر بدانید - از طریق برگه های بحث کلاس، من یا وب سایت به من پیام دهید! یا می توانید به من در hello@gemmathepen.com

ایمیل بزنید



و شما یک نسخه دیجیتالی رایگان از Mini Making Happy Handbook دریافت خواهید کرد، همه چیز در مورد یافتن خلاقیت خود و تقویت آن با شادی!

همچنین می‌توانید به «مرکز شادی» دسترسی پیدا کنید، جایی که همه رایگان‌های دیجیتال گذشته و جدید من در آنجا زندگی می‌کنند.

ساخت‌های هنری من را در قالب لوازم التحریر، چاپ و هدایا در فروشگاه‌های من و Redbubble پیدا کنید - دنج پیش‌فرض من است و نام وسط من راحت است!

بیا به من بپیوند تا ویدیوهای حیله گرانه ام را پیدا کنم که فقط کمی احمقانه هستند :)

دوره های این مدرس:

آموزش آن جوهر را ول کن! چاپ مونوتایپ کاهنده آسان برای مبتدیان

Swoosh that ink! Easy Reductive Monotype Printmaking for Beginners

"آماده ای برای پیدا کردن یک چیز جدید برای وسواس فکر کردن؟... Reductive Monotype یک روش چاپی مناسب برای مبتدیان است که می تواند در خانه انجام شود. ساختار. .."


آموزش بازبینی/احیا | استفاده از آثار هنری قدیمی ما برای بازی خلاقانه

Revisit/Revitalise | Using Our Old Artworks for Creative Play

"به عنوان هنرمندان باید تجربه کنیم - این تنها راهی است که یاد می‌گیریم چگونه خلاقانه آنچه را دوست داریم و آنچه را دوست نداریم تشخیص دهیم.   گاهی اوقات چیزی خلق می‌کنیم..."


آموزش مخلوقات رنگارنگ | یک تمرین پاستل روغنی در رها کردن!

Colourful Critters | An Oil-Pastel Exercise in Letting Loose!

"وقتی یک صفحه خالی به ما خیره شده است، شروع کردن به سادگی ممکن است سخت باشد.   ممکن است انگیزه ترسیم چیزی را داشته باشیم - هر چیزی! - اما به دلایلی مغز ما ..."


آموزش Mindful Miniatures in Drypoint | چاپ مبتدیان بدون پرس

Mindful Miniatures in Drypoint | Beginners Printmaking Without A Press

چاپگری اغلب به عنوان چیزی تلقی می شود که برای رسیدن به آن به ابزار یا استودیوهای خاصی نیاز دارید - اما می توانید تکنیک های زیادی را در خانه امتحان کنید! این یک پاداش اضافه است. ..


آموزش ایجاد کاراکتر در کولاگراف | چاپ مبتدی در خانه

Creating Characters in Collagraph | Beginners Printmaking at Home

چاپگری روشی عالی برای ساختن هنر بدون هیچ گونه فشار کمال است و کولاگراف به ویژه رهایی بخش است! کولاگراف ترکیبی از کلاژ a است. ..


آموزش مناظر گسترده | چاپ کولاگراف در خانه برای مبتدیان

Expansive Landscapes | Collagraph Printmaking At Home for Beginners

"آیا چاپگری را امتحان کرده‌اید؟   آیا در مورد آن فکر کرده‌اید، اما کمی ترسیده‌اید؟   نترسید!  چاپ برای همه باز است، و یک منطقه فوق‌العاده مفید برای بیگی است. .."