Jesse Keller

میکسر | آهنگساز | هنرمند | موسیقی بیز

سلام به همه جسی اینجا...

من دهه گذشته را صرف تقویت مهارت های خود به عنوان یک مهندس میکس، هنرمند و تهیه کننده در صنعت در حال تغییر کرده ام، اما با ذهنیتی متفاوت از هر کس دیگری که خود را یک میکسر حرفه ای نیز می نامد...

بیشتر مردم می‌خواهند تکنیک‌های ترکیبی خود را از مهندسانی یاد بگیرند که برای همه موارد میکس شده‌اند

A-listers در نمودارهای بیلبورد، و کسانی که دوست دارند با 100 هزار دلاری + کنسول های ضبط خود در پس زمینه عکس بگیرند. اعتراف می کنم که در همان قایق هستم. من می‌خواستم به جای اطلاعاتی که می‌خواستند به من بگویند، روی API یا کنسول Neve آنها غر بزنم.

اما این چیزی است که من آن را "یادگیری از یک رویا" می نامم.

---

در دنیای موسیقی امروز، هنرمندان مستقل آن را بهتر از همیشه دارند. شما به تمام ابزارهایی که حرفه ای ها انجام می دهند دسترسی دارید و تنها یک "گام پیاده سازی" با شکوه گرمی فاصله دارید.

پس چرا می‌خواهید از کسی یاد بگیرید که به وضوح با همان چالش‌های روزانه شما کنار نمی‌آید؟

یادداشت جانبی:

​این من، همسرم و پسر 2 ساله ام نیروی دریایی هستیم. همسرم بیش از 8 سال است که به‌عنوان گروه Nashville-Duo The Prams موسیقی می‌سازد و ما هر دو برای پروژه‌های دیگری که همه جای خود را دارند، تولید، آهنگسازی و نوشتن می‌کنیم.

ما در طول سال‌ها از داشتن موسیقی در شبکه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بسیاری برخوردار بوده‌ایم. و ما سپاسگزاریم که هر روز از استودیوی خانگی خود سر کار می‌رویم.

من انحراف دارم:

در اوایل کارم تصمیم گرفتم که فقط از کسانی یاد بگیرم که الف) کارهای مزخرفی را که انجام می‌دهند و ب) در واقع می‌دانند که من به عنوان یک هنرمند مستقل هر روز چه می‌کنم.

بنابراین من یاد گرفته ام و اکنون بیش از یک دهه است که "آسیب" کرده ام. و در حالی که من از گرفتن انعام در اینجا و یک انعام از "طرفداران" - پنسادوها، اسلیت ها و دوپونت ها لذت می برم. ترجیح می‌دهم وقتی نیاز به یادگیری چیز جدیدی دارم، کسی را پیدا کنم که بتوانم با او ارتباط برقرار کنم (کسی که تلاش روزانه من را احساس کند).

به همین دلیل است که من اینجا هستم.

من یک هنرمند هستم.

من آهنگساز هستم.

من ابتدا تهیه کننده هستم...

من آخرین مهندس میکس بودم..... چون نیاز داشتم.

بزرگترین دارایی شما به عنوان یک هنرمند یا آهنگساز مستقل در حال حاضر آزادی شماست.

در طول دهه گذشته، من بیش از 100 هزار دلار در هزینه های ترکیبی صرفه جویی کرده ام.

اگر این نوع سکه را می پرداختم تا موسیقی خود و مشتریانم را به آهنگ های رادیویی برسانم، به هیچ وجه نمی توانستم محتوای کافی برای زندگی تمام وقت منتشر کنم.

اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه همین کار را انجام دهید.

- جسی

دوره های این مدرس:

آموزش میکس موسیقی: راهنمای کامل ضروری (Logic Pro X)

Mixing music: The Complete Essential guide (Logic Pro X)

بیش از 2 ساعت آموزش تصویری سه پایه میکس را از مهندس و هنرمند نشویل جسی کلر بیاموزید. ​تکنیک استاندارد صنعت. ..