Lisa Hetrick

هنرمند آبرنگ + طراح سطح

سلام، نام من لیزا هتریک است، صاحب . من بسیار سپاسگزارم که به آنجا سر زدید.

من نقاشی می کنم. یاد می دهم. من با دستانم چیزهایی درست می کنم. من از روحیه خلاقم برای آوردن شادی و مثبت اندیشی بیشتر به زندگی استفاده می کنم.

من یک هنرمند آبرنگ، طراح الگوهای سطحی و کاردستی هستم که بر خلق تمرکز دارم، معتقدم همه ما در زندگی روزمره خود به کمی نور، عشق و تشویق نیاز داریم. آرت من کلمه و تصویر را به شیوه ای الهام بخش و شادی بخش به هم می آورد.

قصد من این است که به شما کمک کنم از طریق نقاشی و ایجاد با دستان خود شادی بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید!

من عاشق این جامعه سازندگان، معلمان و هنرمندانی هستم که علناً هدایای خود را اینجا در Skillshare به اشتراک می گذارند. من از حضور در اینجا سپاسگزارم.

ممکن است در اینجا مکثی از شلوغی، شادی ناب و الهام بگیرید. بیایید کمی لذت ببریم!

سلام دوستان! آیا می‌دانستید که من دو کلاس کارت تعطیلات دارم که مطمئناً به شما کمک می‌کند تا با روح فصل آشنا شوید؟ بیایید با هم خوش بگذرانیم.

باشد که در اینجا مکثی از شلوغی، شادی ناب و الهام پیدا کنید!

بیایید داخل و به هر دو نگاهی بیندازید.

من معتقدم همه ما در زندگی روزمره به کمی نور، عشق و تشویق نیاز داریم. چاپ‌ها، هدایای من، و هنر بوم اصیل من، کلمه و تصویر را به شیوه‌ای الهام‌بخش و شادی‌بخش کنار هم می‌آورند. امیدوارم که هنر من لطف و مثبت بیشتری را به زندگی صاحبان جدید آنها بیاورد.

خرید

هدایای الهام بخش + چاپ + هنر اصلی + قابل چاپ

خط تمبر انحصاری من را با

خرید کنید

دوره های این مدرس:

آموزش تاج گل های عجیب و غریب: نقاشی کارت پستال های دست ساز با آبرنگ

Whimsical Floral Wreaths: Painting Handmade Greeting Cards in Watercolor

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه تاج گل های عجیب و غریب را برای ساخت کارت تبریک های دست ساز رنگ کنید. ما عمیق‌تر به نقاشی گل‌ها، برگ‌ها و. ..


آموزش Blobs to Blooms: نقاشی ویولا در آبرنگ

Blobs to Blooms: Painting Violas in Watercolor

"در این کلاس، شما یاد می گیرید که چگونه حباب های آبرنگ را به شکوفه های زیبای ویولا تبدیل کنید.  ما عمیق تر به موارد زیر می پردازیم: رنگ های آبرنگ و ویژگی های منحصر به فرد آن ها...."


آموزش هنر کاغذی سه بعدی با آبرنگ + گل های عجیب و غریب

3D Paper Art with Watercolor + Whimsical Flowers

" در این کلاس یاد می گیرید که چگونه گل ها، برگ ها و سبزه های عجیب و غریب را با پیچ و تاب رنگ کنید. ما تکنیک های قلم مو و ترکیب رنگ ها را برای ایجاد بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش آبرنگ عجیب و غریب: بیایید کلاس مینی بالون هوای گرم را رنگ کنیم

Whimsical Watercolor: Let's Paint a Hot Air Balloon Mini Class

بیایید یک بالون هوای گرم نقاشی کنیم و با هم یک پروژه کارت بزرگ ایجاد کنیم! در مجموعه مینی کلاس آبرنگ عجیب، درس‌های هنری با اندازه لقمه را به اشتراک می‌گذارم. .."


آموزش Going With the Flow: Painting Flowy Floals with Watercolor

Going With the Flow: Painting Flowy Florals with Watercolor

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه گل های روان و روان را با آبرنگ نقاشی کنید. ما در انواع مختلف رنگ آبرنگ، کاغذ، غواصی عمیق تری خواهیم داشت. .."


آموزش پرندگان درخشان: کاوش تکنیک های آبرنگ درخشان

Brilliant Birdies: Exploring Luminous Watercolor Techniques

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرنده عجیب و غریب و درخشان با آبرنگ و متالیک نقاشی کنید. ما با هم یک پروژه سه بعدی سرگرم کننده ایجاد خواهیم کرد که حدودا. ..


آموزش نقاشی گلهای عجیب و غریب با آبرنگ + جوهر

Painting Whimsical Flowers with Watercolor + Inks

به کلاس نقاشی گلهای عجیب و غریب با آبرنگ + جوهر خوش آمدید، از اینکه اینجا هستید بسیار سپاسگزارم! در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه فلوهای عجیب و غریب را نقاشی کنید. ..


آموزش کلاس کارت آبرنگ بازیگوش Poinsettia

Playful Poinsettia Watercolor Card Class

" بیایید پوانستیاهای بازیگوش را با آبرنگ نقاشی کنیم در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک پوانستیا بازیگوش را با آبرنگ نقاشی کنید. ما پوانستیا را رنگ می کنیم و من s. .."