Simon Foster

سرب دیجیتال

من قبلاً کسب‌وکار طراحی وب مستقل خود را اداره می‌کردم، اما امروزه رهبر دیجیتالی در Hamilton-Brown در Farringdon، لندن هستم. من همچنین به طور مرتب مقاله می نویسم، مصاحبه می کنم و کارهایم به طور مرتب در نشریات معتبر مانند مجله .net و awwwards.com در میان بسیاری دیگر نشان داده می شود. من با مارک ها، تجربیات کاربر، رابط ها، سیستم ها، محصولات و آموزش کار می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس Master Pastel Procreate

The Procreate Pastel Masterclass

"این یک دوره آموزشی است که تماماً در مورد ایجاد نقاشی های پاستلی زیبا در Procreate است. طراحی مدرن پاستلی به دلیل سبک کار آزاد و رسا آن مورد توجه قرار گرفته است و من به y آموزش می دهم."


آموزش Procreate: Solid Foundations, Part 2 - Beyond the Basics

Procreate: Solid Foundations, Part 2 - Beyond the Basics

شما فقط یک بار تولید را یاد می‌گیرید، پس آن را به درستی یاد بگیرید! با ابزارها و تکنیک‌هایی که Procreate ارائه می‌کند، به خودتان توجه کنید. در طول. ..


آموزش تولید مثل: راهنمای سریع

Procreate: The Fast Guide

"می خواهید با Procreate نقاشی کنید اما عجله دارید؟ آیا ما همه اینطور نیستیم! بنابراین این دوره مخصوصا برای شما طراحی شده است. هر چیزی که نیاز دارید و هیچ کاری انجام نمی دهید."


آموزش Procreate: Solid Foundations, Part 4 - 2d Animation

Procreate: Solid Foundations, Part 4 - 2d Animation

«شما فقط یک بار تولید را یاد می‌گیرید، پس آن را به درستی یاد بگیرید! در ابزارها و تکنیک‌هایی که Procreate ارائه می‌کند، خودتان را به‌عنوان پایه‌ای کامل کنید. در طول. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد آبرنگ Procreate

The Procreate Watercolor Masterclass

"این یک دوره آموزشی در مورد ایجاد آبرنگ های زیبا در Procreate است. آبرنگ می تواند یک روش چالش برانگیز برای نقاشی باشد - شما به ابزارها، تکنیک های مناسب نیاز دارید.


آموزش Procreate: پرتره برای افرادی که نمی توانند نقاشی کنند!

Procreate: Portraits for People who can't Paint!

بنابراین، دوست دارید پرتره های زیبایی خلق کنید، اما هرگز در زندگی خود درس طراحی نداشته اید. خوب، می توانید خط نویسی کنید؟ آره؟ خوب! من اینجا یک خوراکی دارم صبر کن ..


آموزش Procreate: Solid Foundations، قسمت 1 - اولین نقاشی شما!

Procreate: Solid Foundations, Part 1 - Your First Painting!

«شما فقط یک بار تولید را یاد می‌گیرید، پس آن را به درستی یاد بگیرید! با ابزارها و تکنیک‌هایی که Procreate ارائه می‌کند، به خودتان توجه کنید. در طول. .."


آموزش Procreate: Solid Foundations, Part 5 - Paint 3D Objects

Procreate: Solid Foundations, Part 5 - Paint 3d Objects

شما فقط یک بار تولید را یاد می‌گیرید، پس آن را به درستی یاد بگیرید! شما اولین اثر هنری خود را در قسمت اول ایجاد کردید و درباره رنگ و قلم موها یاد گرفتید. شما دانش خود را به. ..


آموزش ایجاد: پایه های جامد، قسمت 3 - حالت ها و تنظیمات ترکیب لایه ها

Procreate: Solid Foundations, Part 3 - Layer Blend Modes & Adjustments

«شما فقط یک بار تولید را یاد می‌گیرید، پس آن را به درستی یاد بگیرید! در ابزارها و تکنیک‌هایی که Procreate ارائه می‌کند، خودتان را به‌عنوان پایه‌ای کامل کنید. در طول. .."


آموزش ایجاد هنر راک در Procreate

Create Rock Art in Procreate

Create Rock Art in Procreate یک دوره آموزشی است که در مورد ایجاد سنگ های زیبا و واقعی در Procreate است. وقتی ابزارها و تکنیک های مناسب را بدانید آسان است. ..