Ronnie Walter

هنرمند، نویسنده، مربی هنر بیز

سلام! من رونی والتر هستم. من یک هنرمند، نویسنده و مربی خلاق هستم. مجوز کارم را بر روی انواع محصولات جالب مانند کارت پستال، پارچه، هدایای هدیه، کتاب، به علاوه ۱۷ کتاب رنگ آمیزی (و تعدادی دیگر) برای بزرگسالان می دهم.

من اغلب کافئین دارم.

من عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم و به‌ویژه عاشق تدریس و مربیگری هنرمندان هستم تا به آنها کمک کنم بدون توجه به جایی که هستند در مسیر خود پیش بروند! هدف من این است که به شما کمک کنم غرق شده را آرام کنید، هدایای منحصر به فرد خود را کشف کنید و یک برنامه بازی بسازید که در آن واقعاً پیشرفت را ببینید! من نمی توانم صبر کنم تا کلاس های بیشتری اضافه کنم تا بتوانید این کار را انجام دهید!

من با همسر جذابم جیم مارکوت و بهترین سگ نجات تاریخ، لری، در خانه ای کوچک در کنار آب زندگی می کنم. ببین چقدر ناز است؟ اگر به اطلاعات دقیق تر در مورد مجوز هنر علاقه مند هستید، ممکن است بخواهید کتاب من، مجوز طراحی را انتخاب کنید. (به علاوه می توانید در آن بنویسید!) فقط روی

کلیک کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه کار با یک نماینده مجوز هنر

How to Work with An Art Licensing Agent

«من فقط می‌خواهم هنر بسازم!» چند بار در مواجهه با آن همه جزئیات کوچک آزاردهنده کسب‌وکار این را گفته‌اید؟


آموزش بررسی ایده-5 سوالی که باید بپرسید تا ایده های خود را ارزیابی کنید

Idea Investigation-5 Questions to Ask to Evaluate Your Ideas

خلاق ها به طور طبیعی کنجکاو هستند. کنجکاوی در دیدگاه‌ها، قلب‌های ما و مسیرهایی که انتخاب کرده‌ایم تا کارمان را به دنیا برسانیم، نهفته است. و ب. ..


آموزش مجوز هنر یا چاپ بر اساس تقاضا؟ جوانب مثبت، منفی و استراتژی برای هنرمندان

Art Licensing or Print on Demand? Pros, Cons and Strategies for Artists

«مجوز هنری یا چاپ بر حسب تقاضا؟ هی صبر کن...آیا آنها یکسان نیستند؟ قطعا نه. در این کلاس تفاوت ها، شباهت ها و نحوه هر کدام را توضیح خواهم داد. .."


آموزش جذب مشتریان - برنامه 5 X 5 برای تمرکز، دستیابی به مشتریان بیشتر و سالم ماندن

Getting Clients—The 5 X 5 Plan to Get Focused, Reach More Clients & Stay Sane

"به نظر می رسد همه چیز خیلی زیاد است؟ یک کنسرت جانبی را شروع کنید. تجارت آزاد خود را رشد دهید. در مورد بازار بیاموزید. مجوز محصولات ژیلیون را دریافت کنید. شما را تبلیغ کنید ...."


آموزش نحوه انتشار کتاب‌های کم محتوا و بدون محتوا مانند مجلات، کتاب‌های طراحی و کتاب‌های کار

How to Publish Low and No Content Books like Journals, Sketchbooks and Workbooks

این کلاس در حال حاضر تجدید نظر و به روز شده است! شاید شنیده باشید که Createspace (بازوی خودنشر آمازون) به طور کامل با KDP (Kindle Direct Pub. . .


آموزش نحوه انتشار کتاب رنگ آمیزی با استفاده از Canva

How to Publish a Coloring Book Using Canva

آیا تا به حال شده که بخواهید یک کتاب رنگ آمیزی منتشر کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس توسط معلم محبوب، رونی والتر، شما هر آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت. ..


آموزش انتشار کتاب کودک-نحوه کار با تصویرگر

Publishing a Children's Book-How to Work With an Illustrator

نوشتن کتاب کودک نه تنها موفقیت بزرگی است، بلکه تحقق رویای بسیاری از نویسندگان است. اما وقتی کتاب را نوشتید، چگونه انجام دهید. ..


آموزش توسعه بهترین نمونه کارها برای صدور مجوز هنر

Developing Your Best Portfolio for Art Licensing

"ارائه بهترین طرح های خود در یک نمونه کار به خوبی انجام شده یک مهارت کلیدی برای هر کسی است که می خواهد در تجارت مجوز هنر موفق شود. هنرهای دارای مجوز موفق ...."


آموزش چگونه کتاب رنگ آمیزی را خود منتشر کنیم

How to Self-Publish a Coloring Book

چه کسی کتاب های رنگ آمیزی را دوست ندارد؟ رنگ‌آمیزی بزرگسالان چند سال پیش وارد بازار شد و کتاب‌ها به سرعت جایگاه‌های پرفروش را در چاپ گرفتند. و آنها. ..


آموزش در صدور مجوز هنر شروع کنید: راهنمای چگونه برای موفقیت

Get Started in Art Licensing: A How-to Guide for Success

آیا به دنبال راه دیگری برای کسب درآمد از هنر و طراحی خود بوده اید؟ این مقدمه برای مجوز هنر با تصویرگر، نویسنده و مربی کسب و کار هنری رونی است. ..