Fynn Badgley

عکاس مد و پرتره

سلام، نام من Fynn Badgley است. من یک عکاس پرتره مد تجاری در تورنتو هستم. کار من تاکید زیادی بر نحوه استفاده از نور و همچنین ایجاد حسی از بیننده دارد. مردم همیشه در کارهای من الهام بخش بزرگی بوده و هستند و نیروی محرکه ای در پشت تصاویری که خلق می کنم و داستان هایی که می گویم. از طریق کار به عنوان یک عکاس در ژانرهای مختلف طی سال‌ها، و همچنین کار بر روی مجموعه فیلم‌های پرهزینه هالیوود، هیجان‌زده هستم که چیزهایی را که یاد گرفته‌ام با شما به اشتراک بگذارم تا همه با هم به یک جامعه قوی‌تر از سازندگان تبدیل شویم.

می‌توانید از من و توئیتر دیدن کنید تا از اتفاقات من به‌روز باشید، یا اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، به من مراجعه کنید.

من در حال ایجاد یک سری دوره هستم که عمدتاً بر روی عکاسی، نورپردازی و همچنین فیلمبرداری و فیلمسازی تمرکز دارند. اگر می‌خواهید در این سفر همراه باشید، راحت باشید که من را در اینجا دنبال کنید تا با هم وارد این سفر شویم.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی برند: ایجاد یک نگاه منسجم در میان پلتفرم‌ها

Brand Photography: Creating a Cohesive Look Across Platforms

«به این کلاس خوش آمدید و در مورد عکاسی برند و ایجاد یک نگاه منسجم در سراسر پلتفرم ها صحبت می کنیم! این درس ها به شما دانش چگونگی ima را می دهد. .."


آموزش مراقبت از خود برای عکاسان: غلبه بر فرسودگی شغلی خلاقانه

Self Care for Photographers: Creatively Overcoming Burnout

"به خود مراقبتی برای عکاسان خوش آمدید: غلبه بر فرسودگی شغلی خلاقانه! به عنوان عکاسان و خلاقانی که به طور منظم در حال تولید هنر هستند، به راحتی می توان ب. .."


آموزش اصول Capcut: فیلمبرداری و ویرایش محتوای ویدیویی در تلفن شما

Capcut Basics: Filming and Editing Video Content on Your Phone

«فیلمبرداری و ویرایش محتوای با کیفیت بالا در تلفن شما با CapCut آسانتر شده است این کلاسی است که از مطالبی که من در طول سالها آموخته ام استفاده کرده است. .."


آموزش اصول عکاسی پرتره: تنظیمات یک نور برای ایجاد پرتره های جذاب

Portrait Photography Basics: One Light Setups to Make Engaging Portraits

به اصول نورپردازی برای عکاسی پرتره خوش آمدید! این دوره آموزشی عمیق به شما نشان می دهد که چگونه از نور برای ایجاد حالات مختلف در پرتره خود استفاده کنید. ..


آموزش اصول نورپردازی: آسان کردن نورپردازی برای عکاسی

Lighting Fundamentals: Making Lighting for Photography Easy

"به اصول روشنایی خوش آمدید! در این دوره می توانید از هر سطحی از تجهیزات از دوربین های DSLR بالا گرفته تا گوشی خود استفاده کنید. شما می توانید به ظاهر ما برسید. .."


آموزش عکاسی پرتره - مدل های نورپردازی و ژست

Portrait Photography - Lighting and Posing Models

به عکاسی پرتره - مدل های نورپردازی و ژست خوش آمدید! از طریق این دوره، نگاهی عمیق به پشت صحنه هر دو عکس تجاری خواهیم داشت. ..


آموزش عکاسی از محصول سبک زندگی: چگونه عکس هایی بگیریم که برندها دوست خواهند داشت!

Lifestyle Product Photography: How to Take Images Brands Will Love!

«به عکاسی محصول سبک زندگی خوش آمدید: چگونه عکس‌هایی بگیریم که برندها دوست خواهند داشت! در این کلاس، شما هر آنچه را که از زمان لقاح نیاز دارید، فرا خواهید گرفت. .."


آموزش عکاسی هد شات: پرتره های پول ساز آسان شد!

Headshot Photography: Money Making Portraits Made Easy!

"به تنها کلاس هد شات که تا به حال به آن نیاز دارید خوش آمدید - عکاسی هد شات: پرتره های پول سازی آسان! در طول این کلاس، آنچه را که i. .."


آموزش عکاسی آیفون: نحوه گرفتن عکس های حرفه ای از سبک زندگی

iPhone Photography: How to Take Pro Lifestyle Photos

درباره کلاس آیا می خواهید با دوربینی که از قبل همراه خود دارید، عکس های جذاب و حرفه ای بگیرید؟ جلوترش رو نگاه نکن! دست در جیبت کن، گررا. ..


آموزش عکاسی در سراسر پلتفرم ها: تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای کامل

Photography Across Platforms: Becoming a Full Content Producer

"به عکاسی در سراسر پلتفرم ها خوش آمدید: تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای کامل به عنوان یک خلاق در عصر دیجیتال، همه کاره بودن هرگز مهم نبوده است. .."


آموزش اصول عکاسی فیلم: 35 میلی متر ساده ساخته شده است

Film Photography Fundamentals: 35mm Made Simple

"به اصول عکاسی فیلم خوش آمدید: 35 میلی متر ساده ساخته شده است! عکاسی با فیلم 35 میلی‌متری در حال بازگشت است، و این که آیا شما یک عکاس با تجربه هستید که به دنبال این هستید. .."


آموزش عکاسی استودیویی: نکات داخلی برای عکاسی مداوم و کارآمد

Studio Photography: Insider Tips for Shooting Consistently and Efficiently

"به آمپر مد بپیوندید؛ عکاس پرتره Fynn Badgley در استودیو در حالی که نکات داخلی را به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که چگونه به طور مداوم و کارآمد عکاسی کنید. در این ...."


آموزش ویرایش عکس آیفون: مبانی لایت روم موبایل و ابزارهای هوش مصنوعی

iPhone Photo Editing: Lightroom Mobile Basics and AI Tools

"هر چیزی که باید درباره به‌روزرسانی لایت‌روم موبایل بدانید، از جمله ابزارهای هوش مصنوعی، ادوبی لایت‌روم موبایل به‌روزرسانی‌های جدی شامل ویژگی‌هایی با استفاده از مصنوعات داشته است.


آموزش اصول فیلمبرداری: خلق داستان های سینمایی با بودجه

Cinematography Fundamentals: Creating Cinematic Stories on a Budget

به اصول سینما خوش آمدید: ایجاد داستان های سینمایی با بودجه در این کلاس، تجهیزات لازم نیست، و همچنین هیچ دانش قبلی در زمینه فیلم سازی وجود ندارد. ..


آموزش نحوه استفاده از فلاش: نورپردازی برای عکاسی دیجیتال

How to Use Flash: Lighting for Digital Photography

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه نور خود را به سطح بالاتری ببرید؟ با عکاسی با فلاش، یاد بگیرید که چگونه از نور برای عکاسی دیجیتال استفاده کنید و عکس های خود را ثابت کنید. . .