Christian Heilmann

مدیر برنامه اصلی مایکروسافت

کریس هایلمن 20 سال آخر عمر خود را وقف کارکرد و پیشرفت وب کرد. او به عنوان یک توسعه دهنده پیشرو در برخی از بزرگترین محصولات وب آموخت که دانش بدون کار گروهی و انتقال خوب کافی نیست. او نویسنده چندین کتاب جاوا اسکریپت و کتاب راهنمای توسعه دهندگان است. او در حال حاضر مدیر برنامه اصلی در مایکروسافت است و زمان زیادی را صرف این می‌کند که چگونه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی می‌توانند به انسان‌ها کمک کنند و جایگزین مشاغلی شوند که ما برای انجام آنها خیلی مهم هستیم.

دوره های این مدرس:

آموزش جعبه ابزار جاوا اسکریپت: کدهای پاک‌تر، سریع‌تر و بهتر بنویسید

The JavaScript Toolkit: Write Cleaner, Faster & Better Code

با این راهنمای عمیق در مورد ابزارها و تکنیک های جدید و ضروری که هر توسعه دهنده ای باید بداند، یک متخصص جاوا اسکریپت شوید! جاوا اسکریپت کاملاً si تغییر کرده است. ..


آموزش ابهام زدایی از هوش مصنوعی: درک یادگیری ماشینی

Demystifying Artificial Intelligence: Understanding Machine Learning

"در مورد هوش مصنوعی کنجکاو هستید؟ از اینجا با یادگیری ماشینی شروع کنید — چه چیزی است، چه چیزی نیست و چگونه همه ما هر روز با آن تعامل داریم. به توسعه دهنده محصول بپیوندید. ..."


آموزش مدیریت محصول: ابزارها و نکاتی برای بهینه سازی گردش کار خود به عنوان یک توسعه دهنده

Product Management: Tools and Tips to Optimize Your Workflow as a Developer

"روی کار و همکاری تیمی خود را با مدیر برنامه اصلی مایکروسافت کریستین هیلمن بهینه کنید! به عنوان یک توسعه دهنده، به راحتی می توان فکر کرد که آنچه را که کدنویسی می کنید. .."


آموزش مدیریت محصول: ابزارهایی برای بهبود دسترسی به محصول

Product Management: Tools for Improving Product Accessibility

با کریستین هیلمن، مدیر برنامه اصلی مایکروسافت، به کاربران بیشتری از محصول خود دسترسی پیدا کنید! دسترسی به محصول به طور فزاینده ای تبدیل می شود. ..