Amy Lin

من به مبتدیان کمک می کنم تا چینی را یاد بگیرند

سلام!你好 (nǐ hǎo)! من ایمی لین هستم - یک معلم چینی (ماندارین) آنلاین 1 به 1 که تصادفاً وارد دنیای شگفت انگیز تدریس شد (فکر می کنم یک تصادف زیبا؟ ^o^). من عاشق کمک به زبان آموزان از سراسر جهان در سفر یادگیری زبان خود هستم. فوق العاده سرگرم کننده و لذت بخش است.


علاوه بر کمک به دانش‌آموزان دوست‌داشتنی‌ام در جلسات یک به یک، من همچنین میزبانی و منابع آموزشی را در کافه ماندارین چینی می‌سازم.


تدریس زبان فوق‌العاده سرگرم‌کننده است، اما می‌دانید که لذت‌بخش‌تر چیست؟ یادگیری زبان! :D من یک لیست طولانی از زبان هایی دارم که می خواهم یاد بگیرم، اما در حال حاضر، فقط روی اسپانیایی تمرکز می کنم (سعی کردم چندین زبان را به طور همزمان به کار ببرم، اما به پایان نرسیده است).
p>


یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های یادگیری زبان، برقراری ارتباط با افراد در سطح عمیق‌تر است. وقتی شروع به برقراری ارتباط می کنید، شروع به برقراری ارتباط می کنید. ارزش آن تجربه برای من گران بها است. اگر سؤال یا پیشنهادی برای کمک به یادگیری چینی ماندارین برای من دارید، لطفاً با من تماس بگیرید. من می خواهم به شما کمک کنم از یادگیری چینی ماندارین لذت ببرید: D و یک تجربه یادگیری شگفت انگیز داشته باشید!

وقتی تدریس نمی‌کنم یا یاد نمی‌گیرم، دوست دارم خودم را در درام‌های کره‌ای یا انیمه ژاپنی سرگرم کنم (One Piece انیمه مورد علاقه من است). من همچنین دوست دارم گهگاهی doodle کنم :D اخیراً به دلیل در Skillshare آبرنگ را شروع کردم! در زیر جدیدترین پروژه های کلاس من را در Skillshare پیدا خواهید کرد.

سلب مسئولیت

صفحه نمایه و صفحات فرعی من ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. لطفاً برای خواندن سلب مسئولیت کامل کلیک کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش سلام! - درس 2 - دوره واژگان HSK 1

Hello! - Lesson 2 - HSK 1 Vocabulary Course

دانستن چینی ماندارین یک نعمت در زندگی من بوده است. به همین دلیل با افراد شگفت انگیز زیادی از سراسر جهان آشنا شده ام. من می خواهم دانش خود را به اشتراک بگذارم. ..


آموزش مینی ماندارین A - 10 عبارت - سلام و نام

Mini Mandarin A - 10 Phrases - Greetings & Names

یادگیری یک زبان خارجی سرگرم کننده است~! زبان چینی (ماندارین) همیشه به عنوان یکی از دشوارترین زبان ها برای یادگیری عنوان شده است، اما وقتی اراده ای وجود داشته باشد، وجود دارد. ..


آموزش یادگیری زبان چینی با داستان های سطح بندی شده - مبتدی - HSK 2 - HSK 3

Learn Chinese with Leveled Stories - Beginner - HSK 2 - HSK 3

"你好! nĭ hăo! به یادگیری زبان چینی با داستان ها خوش آمدید. این کلاس داستان هایی دارد که برای دانش آموزانی طراحی شده است که HSK 2، HSK 3 یا در سطح مبتدی مطالعه کرده اند. . .."


آموزش من امی هستم! - درس 1 - دوره واژگان HSK 1

I am Amy! - Lesson 1 - HSK 1 Vocabulary Course

"دانستن چینی ماندارین یک موهبت در زندگی من بوده است. به همین دلیل با افراد شگفت انگیز زیادی از سراسر جهان آشنا شده ام. می خواهم دانش خود را با آنها به اشتراک بگذارم."


آموزش 10 نکته برای بهبود فرآیند ایجاد ویدیو

10 Tips to Improve Your Video Creation Process

"من بیش از 200 ویدئو ایجاد کرده ام، از ویدئوهای صحبت کردن با سر گرفته تا آموزش ضبط صفحه. در اینجا 10 نکته برتر من برای بهبود روند ایجاد ویدئو وجود دارد. من..."


آموزش 111 عبارت چینی مبتدی

111 Beginner Chinese Phrases

"اگر به دنبال کلاسی هستید که بلافاصله شروع به صحبت کنید، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره 111 عبارت چینی مبتدی را یاد خواهید گرفت. .."