Doris Fullgrabe

خط و خوشنویسی، کار آزاد

من دوریس هستم، من یک کارشناس ارشد MBTI® هستم، در حال حاضر روی کارشناسی ارشد خود در روانشناسی کاربردی (2022) کار می کنم، و همچنین عاشق حروف و خوشنویسی هستم.

من در آلمان متولد و بزرگ شدم، قبل از نقل مکان به بروکلین، در اسکاتلند، انگلستان، اسپانیا، جزایر قناری، مکزیک، تگزاس و شهر نیویورک زندگی و کار کرده‌ام.

نشان داده شده است که نوشتن و دودل کردن با دست‌هایمان حفظ حافظه را بهبود می‌بخشد، مغز میمون را آرام می‌کند و فشار خون را کاهش می‌دهد. این کار زندگی روزمره را زیباتر می‌کند، و این کاری است که می‌توانید یاد بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر خوشنویسی مسی

Introduction to Copperplate Calligraphy

هنر زیبا نوشتن را با استفاده از ابزارها و قوانین خاص بیاموزید - مهم نیست که دست خط شما چگونه است. در محیط دیجیتال امروزی o. ..


آموزش مقدمه ای بر دست خط اسپنسر

Introduction to Spencerian Handwriting

"یاد بگیرید چگونه به خط شکسته بنویسید! در این کلاس، می‌خواهیم خط‌های مؤلفه، اتصالات و فاصله نوشتن حروف به خط شکسته اسپنسر را پوشش دهیم. ب..."


آموزش خوشنویسی شکوفا: تحلیل اصول و مصادیق

Flourishing Calligraphy: Analyzing Principles and Examples

فلوریش ها چرخش ها، حلقه ها، موج ها و منحنی هایی هستند که حروف موجود را تزئین و زیبا می کنند. آنها را می توان به حروف یا به صورت آزاد متصل کرد. اونها می تونند ... باشند. ..


آموزش خوشنویسی خود را بهبود بخشید: اتصالات و فاصله

Improve Your Calligraphy: Connections and Spacing

«اگر از یادگیری نحوه نوشتن خوشنویسی مسی لذت برده‌اید، اما مطمئن نیستید که چگونه حروف جداگانه را به هم بچسبانید تا کلمات زیبا بسازید و...»


کاوش در برنامه iFontMaker - آموزش تصویری در مورد نحوه ساخت فونت خود با استفاده از iFontMaker

Exploring the iFontMaker App - Video Tutorial on How to Make Your Own Font using iFontMaker

در این کلاس، من شما را با تمام دکمه ها و عملکردهای برنامه iFontMaker آشنا می کنم. من نشان می‌دهم که چگونه می‌توان دست نوشته‌های خود را اضافه کرد. ..


آموزش Adobe Fresco Beginners و مقایسه برای تولید مثل

Adobe Fresco Beginners Tutorial and Comparison to Procreate

خوش آمدی! Fresco برنامه جدید نقاشی و طراحی Adobe برای iPad و Apple Pencil است. در این کلاس، عملکرد همه نمادها و دکمه‌های روی آن را توضیح می‌دهم. ..


آموزش دست خط خود را بهبود بخشید: استراتژی هایی برای فرم، خوانایی و سرعت بهتر

Improve Your Handwriting: Strategies for Better Form, Legibility, and Speed

"در این کلاس، ما پوشش خواهیم داد نمونه نوشتاری و الهام بخش برای بهبود فرم نمونه نوشتاری و الهام بخش برای بهبود خوانایی یک نمونه نوشتاری و الهام بخش .."