Alexandra Reid

هنرمند و طراح جواهرات ترکیبی

من یک هنرمند ترکیبی و طراح جواهرات هستم که در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، کانادا زندگی می کنم. من اساساً با رنگ‌های انکوستیک کار می‌کنم، اما دوست دارم کولاژ و رزین را نیز در آثار هنری خود بگنجانم. من در صحنه هنری محلی خود با نمایش در نمایشگاه های هنرمندان داوری، آموزش کارگاه ها و شرکت در رویدادهای هنری اجتماعی در جزیره ونکوور فعال هستم.

تکنیک جدید من برای خلق موزاییک‌های محصورکننده مقاله‌ای عمیق در مجله ترکیبی رسانه‌ای، قیچی کاغذ پارچه‌ای داده شد و آنها نیز در مجله استودیو سامرست به نمایش درآمدند. اخیراً، موزاییک یاقوت سرخ من در نمایشگاه LOOK در ویکتوریا برنده بهترین رسانه ترکیبی شد و چندین نفر دیگر جوایز انتخاب هیئت داوران را دریافت کردند.

من همچنین جواهرات دست ساز را از رنگ و رزین می سازم و مجموعه ای از این جواهرات در مجله جواهرات Belle Armoire به نمایش گذاشته شده است.

My, چاپ و همگی در حال حاضر به صورت آنلاین به فروش می رسند.

من یکی از اعضای فعال انجمن صنعتگران جزیره، شورای هنری ویکتوریا، شورای هنرهای اجتماعی شبه جزیره سانیچ و انجمن صنایع دستی شبه جزیره سانیچ هستم.

لطفاً از وب‌سایت من در: برای کسب اطلاعات بیشتر دیدن کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Abstraction 201 – اصول طراحی

Abstraction 201 – Design Principles

این کلاس برای همه است، خواه مبتدی باشید یا یک هنرمند با تجربه. آیا می خواهید در مورد نقاشی انتزاعی بیشتر بدانید؟ به الکساندرا رید بپیوندید تا به شما کمک کند. ..


آموزش ETSY 101 - راه اندازی و تبلیغات فروشگاه

ETSY 101 – Shop Set-up and Promotion

این کلاس برای مبتدیانی است که تازه با استفاده از پلتفرم Etsy فروش آنلاین دارند و می‌خواهند از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ فروشگاه Etsy خود استفاده کنند. می خواهید هکتار خود را بفروشید. ..


آموزش نقاشی Encaustic – ابزارها و تکنیک های اولیه موم

Encaustic Painting – Basic Wax Tools & Techniques

" این کلاس برای همه است، چه هنرمند مبتدی یا با تجربه. دوست دارید با رسانه ترکیبی کار کنید؟ به الکساندرا رید بپیوندید زیرا او به شما کمک می کند تا به کاوش در آن بپردازید. .."


آموزش چکیده 101 - عناصر طراحی

Abstraction 101 - Design Elements

این کلاس برای همه است، خواه مبتدی باشید یا یک هنرمند با تجربه. آیا می خواهید در مورد نقاشی انتزاعی بیشتر بدانید؟ به الکساندرا رید بپیوندید تا به شما کمک کند. ..