Mikey Burton

Designy Illustrator

مایکی برتون یک طراح پاره وقت و یک تصویرگر پاره وقت است - که به یک طراح تمام وقت Designy Illustrator اضافه می شود. او بیش از 12 سال است که به طور حرفه ای کار می کند، اما ادعا می کند که "هنوز در حال کشف کردن آن است." او در آن زمان کارهای زیادی برای مشتریانی مانند Converse، ESPN، Target، The New York Times، Time Magazine و Esquire انجام داده است. او جوایزی را از سازمان‌هایی مانند باشگاه مدیران هنری، هنرهای ارتباطی و مجله چاپ دریافت کرده است و از لاف زدن سوم شخص لذت می‌برد. او دوران رشد خود را گذراند و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو دریافت کرد. برتون اکنون در بروکلین، نیویورک کار می کند و زندگی می کند، جایی که پول زیادی برای قهوه می پردازد.

همانطور که در:

نشان داده شده است

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر هندسی: ترسیم غذاهای مورد علاقه شما

Geometric Illustration: Drawing Your Favorite Foods

آیا می خواهید برای پروژه بعدی خود در Adobe Illustrator الهام بگیرید؟ می‌خواهید یاد بگیرید چگونه غذاهای مورد علاقه خود را به سبک هندسی نشان دهید؟ این 60 مایلی سرگرم‌کننده و عملی. ..


آموزش تصویر ویرایشی: اصطلاحات را به روش "طراحی" بکشید

Editorial Illustration: Draw Idioms the "Designy" Way

قلم و کاغذ خود را بردارید! به مایکی برتون، تصویرگر تحسین‌شده «طراحی» برای یک جشنواره سرگرم‌کننده ۴۵ دقیقه‌ای برای جان بخشیدن به یک تصویر سرمقاله بپیوندید. اندازه لقمه. ..