Michael Gatz

هنرمند سه بعدی

سلام!

نام من مایکل است،

من یک هنرمند سه بعدی با اشتیاق به یادگیری هستم. من همیشه دوره‌های جدیدی را برای هنرمندان منتشر می‌کنم تا دانش و تجربه‌ای را که کسب کرده‌ام به اشتراک بگذارم و در این راه به رشد دیگران کمک کنم. به عنوان یک هنرمند مشتاق شخصیت، بیشتر وقتم را صرف مطالعه طراحی، آناتومی، و بافت می کنم تا همیشه بتوانم کارم را یاد بگیرم و بهبود بخشم.

من عاشق یادگیری چیزهای جدید هستم، چه زبان، هنر یا نرم افزار. من از پذیرفتن چالش ها با ذهنی باز و همکاری با دیگران لذت می برم. من یک بازیکن تیم هستم و میل به موفقیت دارم. من دوست دارم با شما کار کنم و به شما کمک کنم راه های جدیدی برای دستیابی به اهداف خلاقانه خود پیدا کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش Zbrush برای مبتدیان

Zbrush For Beginners

این کلاس به شما آموزش می دهد که چگونه مانند یک هنرمند سه بعدی فکر کنید و پروژه های خود را ایجاد کنید. ویدیوهای این دوره با ترتیب خاصی قرار گرفته اند. ..


آموزش Zbrush - چگونه صورت ها را حجاری کنیم

Zbrush - How to Sculpt Faces

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: مجسمه سازی چشم، گوش، بینی، آمپر; دهان آناتومی پایه جمجمه تناسب صورت ایجاد یک مدل پایه برای سر تکنیک مجسمه سازی .."


آموزش Zbrush - مجسمه سازی شخصیت های سبک

Zbrush - Sculpting Stylized Characters

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: تکنیک های مجسمه سازی در Zbrush آناتومی اولیه و تناسبات برای خلق شخصیت تجزیه و تحلیل مرجع و آنچه که باید به دنبال آن باشید مسدود کردن. .."