The Learning Hub

چیزهای زندگی

هدف مرکز یادگیری ارائه کلاس هایی است که برای همه مفید است. ما بهترین مربیان کلاس را داریم تا برخی از پرطرفدارترین و باید مهارت های موجود در بازار را به شما آموزش دهند.

اکثر کلاس ها به زبان انگلیسی (هند) هستند و برای دانش آموزان، سازندگان، علاقه مندان و حرفه ای ها بسیار دقیق آماده شده اند. کلاس‌های سرپرست شامل حوزه‌هایی مانند طراحی گرافیک، ویرایش صدا و تصویر، علم، فناوری، نرم‌افزار طراحی سه‌بعدی دو بعدی است و این فهرست همچنان ادامه دارد.

ایمان ما به دانش آموزانمان است. آنها رشد می کنند، ما رشد می کنیم.

Namaste.

دوره های این مدرس:

آموزش Fusion 360 برای مبتدیان - یک کلاس کامل

Fusion 360 for Beginners - A complete class

به کلاس "فیوژن 360 برای مبتدیان" خوش آمدید. در این کلاس به شکلی بسیار جامع با نکات ورودی نرم افزار آشنا می شوید. این کلاس ..


آموزش کیهان آنطور که ما می شناسیم

The universe as we know it

"سلام به همگی !! من به دلیل یک برخورد بسیار سرگرم کننده به این دوره رسیدم. دختر 7 ساله من کتاب درسی بسیار قدیمی من را پیدا کرد که شامل پلوتون به عنوان بود. .."


آموزش مفاهیم طراحی فیوژن 360

Fusion 360 Design Concepts

"به کلاس "مفاهیم طراحی فیوژن 360" خوش آمدید. در این کلاس، با مفاهیم طراحی سه بعدی مختلف در Fusion 360 به روشی بسیار جامع آشنا خواهید شد. . . .


آموزش AUDACITY - ویرایش و ضبط صدا برای مبتدیان

AUDACITY - Audio editing and recording For BEGINNERS

"سلام !! به کلاس "Audacity - ویرایش و ضبط صدا برای مبتدیان" خوش آمدید. ایده پشت ساخت این کلاس ارائه بینشی از Audacity SOF بود. .."


آموزش مبانی فیزیک

Physics Fundamentals

ما در قرن علم و فناوری زندگی می کنیم و ورود علم به زندگی روزمره ما زندگی ما را متحول کرده است. زمانی که مردم هیچ تصوری از علم نداشتند.


آموزش آشنایی با A-Z پرینت سه بعدی

Understanding the A-Z of 3D Printing

در قرن بیستم، هیچ اختراع دیگری به اندازه فناوری روی بشر تأثیری نداشت. با ظهور رایانه ها در دهه 1950 و اینترنت در دهه 1990، بنیاد. ..


آموزش مجموعه قطعات Fusion 360 - یک کلاس کامل

Fusion 360 Component Assembly - A Complete Class

به کلاس "مجموعه قطعات فیوژن 360" خوش آمدید. در این کلاس با مراحل ساخت اسمبلی در Fusion 360 در a آشنا خواهید شد. ..


آموزش ترمودینامیک - علم انتقال انرژی

Thermodynamics - The science of energy transfer

"در دوران تحصیل در دانشگاه. اغلب متوجه می‌شدم که همکلاسی‌هایم با ترمودینامیک مشکل دارند. بسیاری از آنها حتی وقتی موضوعات سخت دیگری را پاک می‌کردند، عقب ماندگی داشتند.