Helen Colebrook

یک روزنامه‌نگار مشتاق/خلاق

من هلن هستم و اگر حدس نزده اید، کمی در مورد مجلات دارم. من یک نویسنده، طراح محصول و معلم آنلاین هستم. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که روی همکاری های تجاری بزرگ کار کنم و در نشریات در سراسر جهان حضور داشته باشم. در حال حاضر بیش از 170 هزار دنبال کننده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود دارم، جایی که من عاشق به اشتراک گذاشتن ماجراهای روزنامه نگاری ام هستم.

من از ژورنال‌ها برای برنامه‌ریزی زندگی رویایی‌ام، ثبت لحظات خاص و ثبت رویدادهای روزانه در زندگی‌ام استفاده می‌کنم. به علاوه، من عاشق خلاقیت هستم و از تکنیک های مختلف زیادی برای تزئین صفحاتم استفاده می کنم.

کتاب من در اکتبر 2019 منتشر شد. من خلاقیت های مجله خود را در , YouTube و وبلاگ خود به اشتراک می گذارم تا به افراد بیشتری الهام بخشم تا لذت و مزایای نگهداری یک دفترچه را تجربه کنید. داشتن دفتر خاطرات تجربه ای شخصی و ارزشمند است. امیدوارم کلاس‌های من تمام الهام‌بخشی را که برای ایجاد مجله‌ای لازم دارید به شما بدهد که برای سال‌های آینده آن را ارزشمند بدانید.

نظرات کلاس

"این کلاس به راحتی قابل پیگیری و درک بود. همه چیز به مراحل تقسیم شده بود، بنابراین پروژه ها خسته کننده نبودند یا اینکه قبل از شروع پروژه به سطح مهارت بهتری نیاز داشتم. همچنین از موسیقی پس زمینه بسیار لذت بردم. بین آن و صدای هلن من کل درس را جذاب و جذاب یافتم."

"نمونه های بسیار خوبی از نحوه تنظیم صفحات ژورنال و عدم ترس از فضای خالی. من به خصوص درس های مربوط به کلاژ و استفاده از آیتم های خلاقانه را دوست داشتم. هرگز به لایه بندی نوار چسب فکر نکرده ام!"

"من در حال حاضر از طرفداران بزرگ خلاقیت های شما هستم و این کلاس واقعا مفید بود! اکنون بسیار الهام گرفته ام. من هنوز پروژه خود را شروع نکرده ام اما در مورد همه امکانات و ایده هایی که دارم بسیار هیجان زده هستم. برای انجام آن! امیدواریم مهارت های بیشتری را با ما به اشتراک بگذارید. با تشکر!"

ویدیوهای معمولی YouTube - رفع مشکل ژورنال خود را از اینجا دریافت کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش مجله راه خود را به یک زندگی بهتر

Journal Your Way to a Better Life

این کلاس برای کمک به شما در مسیر زندگی بهتر طراحی شده است. برای استفاده از این کلاس به هیچ مهارت یا تجربه ای نیاز ندارید. خواهیم بود. ..


آموزش صفحات مجله گل سرگرم کننده

Fun Floral Journal Pages

" به کلاس من،  "صفحات مجله گل های سرگرم کننده" خوش آمدید. ما قرار است بارهای زیادی را در این کلاس پوشش دهیم، بنابراین امیدوارم که شما خیلی لذت ببرید و واقعاً از آن لذت ببرید. لو. .."


آموزش مجله آشغال خود را بسازید

Make Your Own Junk Journal

در این کلاس، من شما را از طریق دستورالعمل های گام به گام راهنمایی می کنم تا ژورنال ناخواسته بسیار زیبای خود را بسازید. من شک ندارم که تبدیل به som می شود. ..


آموزش در Nature Journaling شروع کنید

Get Started in Nature Journaling

در این کلاس من قصد دارم 5 روش مختلف برای استفاده از طبیعت برای الهام بخشیدن به صفحات مجله خود به اشتراک بگذارم. ما پوشش خواهیم داد: چاپ برگ تمبر حکاکی هوی و هوس. ..


آموزش حروف قلم مو: شروع به کار

Brush Lettering: Getting Started

آیا تا به حال حروف زیبای قلم مو را می بینید، اما احساس می کنید نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا قبلاً آن را امتحان کرده اید، اما از نتایج راضی نبوده اید؟ در این. ..


آموزش 3 صفحه مجله هنری برای مبتدیان

3 Art Journal Pages for Beginners

"در این کلاس می‌خواهم شما را از طریق نحوه ایجاد 3 صفحه مجلات هنری مختلف راهنمایی کنم. این کلاس برای مبتدیان و همچنین برای هر کسی که به دنبال آن است عالی است."


آموزش راه اندازی یک مجله خلاق

Starting a Creative Journal

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه ژورنال خلاقانه خود را راه اندازی کنید، یا چند تکنیک جدید یاد بگیرید. آیا تعداد زیادی نوت بوک خالی دارید که فقط منتظر پر شدن هستند. ..


آموزش روزنامه نگاری برای مثبت بودن

Journaling for Positivity

" حفظ یک ذهنیت مثبت می تواند بسیار سخت باشد. گاهی اوقات، به نظر می رسد که در کنار هر مشکلی دائماً با اخبار بد و رویدادهای وحشتناک بمباران می شویم. .."


آموزش ایجاد صفحات مجله آبرنگ

Creating Watercolour Journal Pages

به آخرین کلاس Skillshare من خوش آمدید، که تماماً در مورد استفاده از آبرنگ برای ایجاد پس‌زمینه زیبا در صفحات مجله شما است. هیچ مهارت یا تجربه ای لازم نیست. ..


آموزش صفحات مجلات قدیمی

Beautiful Vintage Journal Pages

"در این کلاس شما همه چیز را در مورد چگونگی ساخت صفحات مجلات زیبا به سبک قدیمی یاد خواهید گرفت.   ما به موارد زیر نگاه خواهیم کرد: پالت های رنگی با استفاده از کاغذهای قدیمی جعل وینتا .."


آموزش مقدمه ای بر روزنامه نگاری سپاسگزاری

Introduction to Gratitude Journaling

«تمرکز بر قدردانی راه فوق‌العاده‌ای برای کمک به بهبود خلق و خوی شماست و استفاده از دفتر خاطرات بهترین راه برای ثبت تمام آن لحظات خاص کوچک است. من. .."