Nadia Cheema

سازنده محتوا/عکس و فیلمبردار

من یک تولید کننده محتوا، عکاس، فیلمبردار، عاشق غذا، کاوشگر فرهنگ و... اوه بله... نانوای نان خمیر ترش هستم!!! بله... من همه آن کارها را انجام می دهم. من از آن لذت می برم و دوست دارم که بتوانم همه آن را بخشی از زندگی خود کنم.

من بیش از یک دهه پیش به عنوان یک عکاس مد شروع کردم که در نهایت به چیز دیگری تبدیل شد. در درجه اول، به جای آن با غذا کار کنید. غذا نه تنها افراد را به هم متصل می کند، بلکه واقعاً به فرد اجازه می دهد تا در مورد فرهنگ یک نفر بیاموزد و بخشی از سفر و تجربه آنها باشد. این یک روش شگفت انگیز برای آموزش در مورد چیزی با کمی تلاش است (بعد نیازی به شرکت در آزمون های پاپ یا امتحان ندارید!!).

من و شریکم کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردیم زیرا بارها از ما پرسیده شد که چگونه چیزی درست می کنیم و آیا می توانیم دستور غذا را به اشتراک بگذاریم. ما واقعاً دستور العمل‌هایی نداریم، زیرا با هر خلق و خوی آن روز پیش می‌رویم و به این ترتیب دیگران را تشویق می‌کنیم تا در صورت امکان آشپزی کنند.

در مورد کلاسهای من در اینجا نیز همینطور است. به جای اینکه فقط از آنچه دیگران در دستور العمل ها نوشته اند استفاده کنید ... یاد بگیرید که غذای خود را با تغییر محیط ها و ابزارها بخوانید. بنابراین، شما نیز باید با آن سازگار شوید. مسئله این است که حواس خود را برای تغییرات باز کنید و آن را در آغوش بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش استارتر خمیر ترش رمزگشایی شده است

Sourdough Starter Demystified

شروع کننده خمیر ترش معمایی است که در دوران مدرن مورد مطالعه قرار گرفته است. همانطور که آنها برای بیش از 150 سال تقریبا ناپدید شده بودند. قبل از مخمر آبجو، ما آنجا هستیم. ..


آموزش نان خمیر ترش: درک چگونگی و چرایی پخت نان عالی!

Sourdough Bread: Understanding How's and Why's to Baking Great Bread!

درست کردن نان خمیر ترش در ابتدا می تواند دلهره آور باشد، اما هنگامی که اصول و چگونگی نقش محیط را درک کردید، در راه هستید. ..