Kamil Pakula

توسعه دهنده پایتون، زبان شناس

زبان شناسی و علوم کامپیوتر خواندم. من مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی دارم و همچنین مهندس IT هستم. از سال 1999 به عنوان معلم مشغول به کار هستم. من زبان و برنامه نویسی تدریس می کنم. در دو سال گذشته من به عنوان یک توسعه دهنده پایتون نیز کار کرده ام. من به کودکان 6 ساله، دبیرستانی و دانشگاهی و بزرگسالان آموزش می دهم. من دوره های زنده و آنلاین را ارائه می دهم. من عاشق این کار هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک مدل بشقاب پرنده در بلندر

A UFO Model in Blender

"درباره این کلاس در این کلاس ما یک مدل بشقاب پرنده ساده را در Blender مدل سازی می کنیم که می توانید برای مثال در موتور بازی مانند Panda3D از آن استفاده کنید. اول، ما خواهیم بود. .."


آموزش پخت بافت از مواد در مخلوط کن

Baking Textures from Materials in Blender

"درباره این کلاس در این کلاس نحوه پخت بافت از مواد در بلندر را یاد خواهیم گرفت. هنگامی که مواد را در Blender اضافه می کنید، می توانید آنها را در رندر خود مشاهده کنید. .."


آموزش فرانسوی فشرده: قسمت 3 - شروع به کار - با جهش و مرز

Intensive French: Part 3 - Getting Started – by Leaps and Bounds

"در این کلاس ما شروع به کار خواهیم کرد. ما برخی از این و برخی از آن را انجام خواهیم داد. موضوعات ما در این بخش شامل اصول اولیه مقاله ها، اسم ها، صفت ها، آگهی..."


آموزش صادرات مدل های GLTF از Blender به Panda3D

Exporting GLTF Models from Blender to Panda3D

"درباره این کلاس در این کلاس یاد می گیریم که چگونه مدل هایی را که در Blender ایجاد می کنید به فرمت GLTF صادر کنیم. اگرچه فرمت فایل بومی Panda3D برای مدل ها است. .."


آموزش فرانسوی فشرده: قسمت 5 - الگوهای صرف

Intensive French: Part 5 - Conjugation Patterns

در این کلاس موضوع ما الگوهای صرف افعال فرانسوی خواهد بود. سه الگوی صرف وجود دارد و ما همه آنها را با جزئیات در lec مورد بحث قرار خواهیم داد. ..