Nadia Jay

هنرمند گل قند

سلام، من نادیا هستم، هنرمند و نانوای کیک عروسی در Cake Me By Surprise. من الان 5 سال است که نانوایی خود را راه اندازی کرده ام و این زمان را صرف تکمیل مهارت های خود در هنر گل شکری کرده ام. گل‌فروشی شکر یا گیاه‌شناسی (به قول من) از روزی که تجارت کیک عروسی را شروع کردم، علاقه مطلق من بوده است و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم به سمت پخت و طراحی کیک بروم. در طول سال ها، من نکات و ترفندهای خود را در مورد چگونگی ایجاد شکوفه های خوراکی خیره کننده برای همه موارد توسعه داده ام. اگرچه برای برخی ممکن است کار دستی دلهره آور به نظر برسد، اما زمانی که اصول اولیه را درک کنید و راهنمایی درستی در مورد چگونگی انجام هر مرحله داشته باشید، واقعاً بسیار آسان است. پیوستن به SkillShare به عنوان یک معلم به من این امکان را داد که اشتیاق خود را با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم هنرمندان تازه‌کار بیشتری را تشویق کنم تا دست خود را در کار گل شکر امتحان کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر پنج گل قند آسان برای تاثیر فوری

Mastering Five Easy Sugar Flowers for Instant Impact

در این کلاس به پنج گل سیمی می پردازیم که من بارها و بارها از آنها برای پر کردن شکاف های موجود در چیدمان گل های قندی خود استفاده می کنم. این گلها سریع هستند. ..


آموزش رویه کیک عروس که می توانید با اطمینان درست کنید

A Bridal Cake Topper You Can Make With Confidence

"در این آموزش تصویری گام به گام، من شما را با نحوه ساخت یک پیکره عروس محکم و متناسب برای قرار دادن روی کیک آشنا می کنم. ما به h نگاه خواهیم کرد. .."


آموزش کریسمس در هنر شکر یک گل پوینستیا

Christmas in Sugar Art A Poinsettia Flower

این کلاس برای آموزش دادن مهارت های برش و سیم کشی خمیر آدامس به کسانی که در کار با خمیر آدامس و خمیر گل فروشی شکر دارند، طراحی شده است. ..


آموزش گل های وحشی در صنایع دستی قند

Wildflowers In Sugar Craft

"بیایید در مورد گل های وحشی فکر کنیم. آنها معمولاً نادیده گرفته شده ترین گل ها و جانوران برای الهام گرفتن در طراحی کیک هستند، و من هرگز نمی توانم دلیل آن را بفهمم. پس این است ...."