Mauricio Aizawa

متخصص بهره وری شما

سلام، من Mauricio Aizawa هستم، یک متخصص با تجربه بازاریابی دیجیتال و بهره وری که مصمم است به SMB و حرفه ای ها در افزایش نتایج و ساده کردن فرآیندها و روال ها کمک کنم.

یادگیری ابزارهای استراتژی های جدید که زندگی را آسان تر می کند یکی از علایق من است و من دوست دارم بینش ها، نتایج عملی، بهترین شیوه ها و روش ها را به اشتراک بگذارم.

در دوره‌های من، تجربیات عملی نشان دادن نتایجی که به دست آوردم، و مدل‌هایی بر اساس سناریوهای واقعی پیدا خواهید کرد، که می‌توانید آن‌ها را دنبال کرده و گام به گام در کارهای روزمره و کسب‌وکار خود اعمال کنید.

همه چیزهایی که به اشتراک می گذارم بر اساس تجربه واقعی و روتین هایی است که به صورت روزانه تمرین می کنم.

من زبان مادری پرتغالی برزیل هستم و امروزه در کانادا زندگی می کنم. ما با افتخار به بیش از 7000 دانش‌آموز در سراسر جهان (90 درصد پرتغالی زبانان) کمک کردیم تا کارهای روزمره خود را بهبود بخشند و بهره‌وری را افزایش دهند.

اکنون تصمیم گرفتیم تجربه خود را در زبان انگلیسی نیز گسترش دهیم و به اشتراک بگذاریم.

امیدوارم از دوره های ما استفاده کنید.

من مشتاقانه منتظر شنیدن نتایج شما هستم.

اگر به کمک نیاز دارید روی من حساب کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش Google Drive - هک های عملی که فوراً در روال خود اعمال می شوند

Google Drive - Practical Hacks to Apply Immediately to your Routine

Google Drive و Gmail ابزارهای اصلی بهره وری برای بسیاری از افراد هستند. اگر یاد بگیرید که چگونه بر آن مسلط شوید، می توانید بهره وری و کارایی روزانه خود را بهبود ببخشید. تی ..


آموزش با استفاده از Google Calendar، Evernote و Calendly روز خود را به طور موثر سازماندهی کنید

Organizing Effectively your Day using Google Calendar, Evernote & Calendly

"در این دوره، اجزای ضروری برای تنظیم روال بهره وری با استفاده از Google Calendar + Evernote + Calendly را خواهید آموخت. هنگامی که یک ro مولد تنظیم می کنید. ..."


آموزش Evernote - جلسات را مانند یک حرفه ای اجرا کنید

Evernote - Run Meetings like a Pro

«حضور در جلسات بخشی از روال روزانه بسیاری از متخصصان است. آیا از شما پرسیده اید که چگونه می توانید در جلسات خود سازنده تر و موثرتر باشید؟ داشتن th. .."