Barbora Mihoková

عروسک ساز

اسم من باربورا میهوکوا است و یک عروسک‌ساز هستم که در پرشوف، اسلواکی زندگی می‌کنم، جایی که برای امرار معاش ماریونت‌های شخصی‌سازی شده درست می‌کنم. من در ساختن پرتره های عروسکی تخصص دارم - عروسک های خیمه شب بازی که از روی عکس هایی که مردم در صورت نیاز به یک هدیه خاص برای شخصی به من می دهند.

در دوران کودکی عاشق طراحی و نقاشی روی دیوارهایم بودم. من همیشه عشق زیادی به صنایع دستی، هنر و خلق چیزهای جدید داشتم. من به مدرسه هنر رفتم، اما هرگز فکر نمی‌کردم که خیاطی بسازم، تا اینکه تابستان 2013، زمانی که مادرم که عروسک‌ساز و عروسک‌بازی حرفه‌ای است، برای نمایش عروسکی جدیدش روی عروسک‌های عروسکی کار می‌کرد و من مشغول تماشای ساختن او بودم. عروسک های زیبا و بامزه ای من می خواستم خودم آن را امتحان کنم. بنابراین تصمیم گرفتم یک پرتره عروسکی از دوستم بسازم زیرا به یک هدیه تولد برای او نیاز داشتم. سپس، مردم از من خواستند که یک پرتره عروسکی برای آنها نیز بسازم و اینگونه بود که اولین مشتریانم را پیدا کردم.

در طول 5 سال گذشته، تعداد زیادی ماریونت برای مردم ساخته‌ام، از مادرم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، که همه چیز را در مورد ساختن ماریونت به من آموخته است، اما چیزهای زیادی وجود دارد که خودم فقط با انجام دادن آنها یاد گرفته‌ام. آن، آزمایش با مواد مختلف و اشتباه کردن.

برای دیدن کارهای بیشتر من از وب سایت من دیدن کنید:

صفحه فیس بوک من:

فروشگاه Etsy من:

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت یک ماریونت: چگونه عروسک ماریونت خود را بسازیم

Making a Marionette: How to Create Your Own Marionette Puppet

"این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه از ابتدا تا انتها یک عروسک خیمه شب بازی بسازید. ما تمام مراحل ساخت یک عروسک خیمه شب بازی ساده را طی می کنیم، با شروع از ...."


آموزش صندلی راحتی برای عروسک یا عروسک خود بسازید

Create Mini Armchair for Your Puppet or Doll

"یاد بگیرید که چگونه یک صندلی راحتی کوچک برای عروسک/عروسک خود بسازید. این کلاس برای همه صنایع دستی سرگرمی، عروسک‌سازان، عروسک‌سازان و برای همه کسانی که سرگرمی دارند در نظر گرفته شده است. .."


آموزش عینک عروسکی: عینک های سفارشی برای عروسک یا عروسک خود بسازید

Puppet Glasses: Create Custom Eyeglasses for Your Puppet or a Doll

یاد بگیرید چگونه برای عروسک، عروسک یا اسباب بازی خود عینک های سفارشی و منحصر به فرد بسازید. این کلاس برای تمام سازندگان عروسک/عروسک/اسباب بازی از مبتدیان مطلق، سرگرمی ج. ..