Will Edwards

هنرمند. حل خلاق خلاقانه. نوازنده

من یک نوازنده حرفه ای تمام وقت هستم که تجربه تدریس گسترده ای با دانشجویان گیتار باس در راک، بلوز، جاز و بسیاری از ژانرهای دیگر دارم. من به صورت زنده با باس، گیتار و کیبورد اجرا می کنم. علاوه بر این، بداهه نوازی موسیقی الکترونیک را به صورت زنده اجرا می کنم. من بیش از 26 سال را وقف آموزش کامل موسیقی خود کرده ام و بر تسلط بر تمام جنبه های موسیقی مدرن تمرکز کرده ام - از تئوری موسیقی تا آموزش گوش. از اجرای زنده گرفته تا آهنگسازی و تمرین روتین.

من در پر کردن شکاف بین موسیقی و فناوری تخصص دارم و بر استفاده از ابزارهای مدرن برای نشان دادن همه جنبه‌های موسیقی تمرکز می‌کنم. من با Ableton و Push 2 آهنگسازی و اجرا می کنم و تجربه کار با Cubase، ProTools و Logic را دارم. من از استفاده از ابزارهای مبتنی بر وب و دستگاه های تلفن همراه در آموزش، عملکرد و ترکیب بسیار راحت هستم. من رابط های MIDI و OSC سفارشی را برای اجرای زنده ایجاد کرده ام.

من در حال حاضر یک تقویم کامل از دانشجویان خصوصی خصوصی علاوه بر صدها دانشجوی آنلاین در موسیقی الکترونیک، گیتار و باس دارم. من درس های واضح و قابل دسترس را برای مبتدیان و متخصصان ارائه می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش گردش کار تولید موسیقی خود را با ویرایشگر منطقی Cubase بهینه کنید

Optimize Your Music Production Workflow with Cubase Logical Editor

«از مدیریت آهنگ‌ها گرفته تا میان‌برهای عظیم صرفه‌جویی در زمان، ویرایشگر منطقی Cubase Pro (برای MIDI) و ویرایشگر منطقی پروژه (برای پروژه‌ها) می‌توانند خسته‌کننده باشند...»


آموزش ساخت Beats در Ableton Live: From House to Dubstep

Making Beats in Ableton Live: From House to Dubstep

بیاموزید که چگونه برای 7 تاثیرگذارترین ژانر موسیقی الکترونیک، حلقه‌های ضرب اساسی بسازید: خانه تکنو ترنس گاراژ 2-مرحله ای جنگل/درام ان باس داب استپ لیا .."


آموزش استفاده از ابزارهای میکس و ویرایش در کیوبیس

Using the Mixing and Editing Tools in Cubase

اگر به تازگی با Cubase شروع کرده اید، این دوره یک همراه عالی برای تنظیم نرم افزار شما و آماده استفاده است. ما همچنین برخی از موارد بسیار مفید را پوشش خواهیم داد. ..


آموزش بهترین تمرینات آهنگ Cubase Chord Track

Cubase Chord Track Best Practices

"آیا تا به حال خواسته اید آکوردها را در ضبط یا تولید موسیقی خود تغییر دهید، اما نمی توانید بفهمید که چگونه این کار را بدون خراب کردن کل پروژه خود انجام دهید؟  اگر بله..."


آموزش یک روال تمرین بهتر گیتار ایجاد کنید

Develop a Better Guitar Practice Routine

بیشتر گیتاریست‌های مبتدی می‌خواهند سریع‌تر در گیتار بهتر شوند. اما، در عین حال، بسیاری از گیتاریست‌ها وقت زیادی برای تمرین ندارند…. ..


آموزش رپرتوار گیتار خود را با تغییرات 8 بار، 12 بار و 16 بار بلوز بسازید

Build Your Guitar Repertoire with the 8-Bar, 12-Bar and 16-Bar Blues Variations

"نکات و بهترین شیوه ها برای نواختن انواع مختلف بلوز تقریبا برای هر نوازنده گیتار مفید است. بیایید با هم نواختن انواع بلوز را در gui یاد بگیریم."


آموزش اولین تکنوازی بلوز خود را بداهه نوازی کنید

Improvise Your First Blues Solo

"وقتی متوجه شدم که آرپژها به اندازه آکوردها اساسی هستند (در واقع آنها یکسان هستند) ایده های بسیار خوبی را فعال کرد و الهام بخش یک برنامه کاملاً جدید شد.


آموزش تئوری موسیقی فیلم و بازی: انتقال احساسات

Film and Game Music Theory: Conveying Emotion

"رویکردی بصری برای آهنگسازی برای موسیقی فیلم، تلویزیون و بازی بیاموزید.  این کارگاه نیازی به خواندن یا نوشتن نت موسیقی ندارد (اگرچه به عنوان مثال ...."


آموزش تولیدات واقعی MIDI را با استفاده از Cubase ایجاد کنید

Create Realistic MIDI Productions Using Cubase

"استفاده از سازهای MIDI را برای ایجاد موسیقی واقعی و واقعی با ترکیب مفاهیم MIDI با مجموعه ویژگی های قدرتمند Cubase شروع کنید.  این دوره آموزشی Cubase u را ارائه می دهد."


آموزش مهارت های پایه جمینگ برای گیتار را بیاموزید

Learn Basic Jamming Skills for Guitar

من سال هاست که به تدریس خصوصی گیتار می پردازم و این دوره نشان دهنده با ارزش ترین و رایج ترین درس هایی است که ابتدا به شاگردانم آموزش می دهم! این دوره. ..


آموزش DIY Pre-Mastering با iZotope Ozone

DIY Pre-Mastering with iZotope Ozone

"این دوره به مهندسان استودیوی خانگی مبتدی و متوسط ​​آموزش می دهد که چگونه از iZotope Ozone برای ایجاد یک پیش ساخته خوب از میکس های استریوی خود استفاده کنند.  کمتر...."


آموزش مفاهیم ریتم برای موسیقی الکترونیک

Rhythm Concepts for Electronic Music

"اگر در حال یادگیری ساخت بیت و تولید موسیقی الکترونیک خود هستید، این دوره اصول بیت های آشنا و تئوری ریتمیک را توضیح می دهد که ...."


آموزش با Groove Agent قطعات درام را در Cubase ایجاد کنید

Create Drum Parts in Cubase with Groove Agent

"اگر برنامه نویسی قطعات واقعی درام در استودیو (بدون یک درامر زنده واقعی) برای شما دشوار بوده است، نکات و راهنمایی های این دوره به ...


آموزش بلندی صدا در تولید صدا: بهترین روش ها

Loudness in Audio Production: Best Practices

"آیا شما یکی از بسیاری از نوازندگان و تهیه‌کنندگانی هستید که بیشتر و بیشتر تولیدات خود را در یک استودیوی خانگی انجام می‌دهند؟ آیا می‌خواهید اعتماد بیشتری به مسترینگ خود داشته باشید..."


آموزش نحوه نواختن و ایجاد ریتم خوب روی گیتار

How to Strum and Develop Good Rhythm on Guitar

من سال‌هاست که به هنرجویان خصوصی موسیقی آموزش می‌دهم و پیام آموزشی مورد علاقه‌ام این است: ریتم از هر چیزی مهم‌تر است... حتی گرفتن...».


آموزش تئوری فرت بورد تکنوازی گیتار

Guitar Solo Fretboard Theory

آیا برای گذر از «ترازوهای دویدن» زمانی که انفرادی هستید، تلاش کرده‌اید؟ آیا کنجکاو هستید که بداهه نوازان باتجربه چگونه نت های خود را با چنین اطمینانی انتخاب می کنند. ..