Shaun Weston

کپی رایتر + تهیه کننده پادکست

سلام، من شان هستم. من یک کپی رایتر و تولید کننده پادکست حرفه ای هستم. من شرکت خودم را به عنوان یک فریلنسر انفرادی اداره می کنم و مشتریان من معمولاً شرکت های فناوری هستند (اما نه به طور انحصاری). علاوه بر تولیدات مشتری، من چند پادکست خودم را با تمرکز بر رسانه و ارتباطات تولید کرده ام. شاید یک روز، پادکست Bake Off را شروع کنم :)

من به Skillshare پیوستم زیرا عاشق یادگیری هستم. به ذهنم رسید که دانش و تجربه زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارم، به همین دلیل است که اولین کلاس Skillshare خود را در نوامبر 2021 ایجاد کردم. قصد دارم دوره های بسیار بیشتری برای Skillshare ایجاد کنم و دانشجوی مشتاق کلاس های دیگران خواهم بود. . این شگفت انگیز است که چقدر می توانید در یک یا دو ساعت یاد بگیرید!

اگر می خواهید درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید، من یک وب سایت تجاری به آدرس shaunweston.co.uk دارم. همچنین می توانید من را در اینستاگرام و لینکدین پیدا کنید. من دوست دارم از شما در مورد ایده های کلاس بشنوم، پس با ما تماس بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش مانند یک حرفه ای یک بیانیه مطبوعاتی بنویسید

Write a press release like a pro

این دوره کوتاه کپی رایتینگ درباره نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی استاندارد است. انواع مختلفی وجود دارد، اما من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک چاپ استاندارد می نویسم. ..


آموزش با iPad و Ferrite یک پادکست ایجاد کنید

Create a podcast with an iPad and Ferrite

"این دوره در مورد استفاده از iPad برای ویرایش صدا است، بنابراین شما می توانید پادکست خود را ایجاد کنید. من را دنبال کنید تا از برنامه ای به نام Ferrite برای ساختن یک قطعه کوتاه از ... استفاده کنم."