Tanya Maheshwari

هنرمند و صنعتگر

سلام، من تانیا ماهشواری هستم.

من در دهلی، هند زندگی می کنم. من یک هنرمند، صنعتگر و یک معلم هستم.

من دوست دارم چیزهای جدید را امتحان کنم و به 3 R ایمان دارم - کاهش، استفاده مجدد و بازیافت.

دوره های این مدرس:

آموزش دودل تولد

Birthday Doodle

سلام به همه، خوش آمدید به شما. از آنجایی که ماه تولد من است، یک کلاس Doodle تولد را با شما به اشتراک می گذارم. این کلاس برای همه است، چه شما یک. ..


آموزش 8 طرح سریع و آسان تاج گل

8 Quick and Easy Wreath Designs

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی طرح های تاج گل را با استفاده از تصاویر گیاهی ساده و آسان بکشید. این کلاس برای همه است. ..


آموزش ساخت کیسه کاغذی

Crafting a Paper Bag

«در این کلاس، نحوه ساخت یک کیسه کاغذی با استفاده از برگه‌های اندازه A4 را یاد خواهید گرفت. می توانید از این کیسه کاغذی برای هدیه دادن و یا پر کردن آن با آب نبات در روز تولد استفاده کنید. .."


آموزش با من بدوزید | ذخیره تاریخ | هوپ آرت

Embroider with Me | Save the Date | Hoop Art

"سلام به همه، به شما خوش آمدید. من یک کلاس کارت گلدوزی تاریخ ذخیره را با شما به اشتراک می گذارم. این کلاس برای همه است، خواه مبتدی یا یک ...."


آموزش هنر عامیانه هند: نقاشی وارلی

Indian Folk Art: Warli Painting

"سلام به همه، از صمیم قلب به شما خوش آمد می گویم. من یک کلاس هنر عامیانه هند: نقاشی وارلی را با شما به اشتراک می گذارم. نقاشی وارلی توسط مردم قبیله شمال خلق شده است. .."


آموزش دودل تابستانی آسان

Easy Summer Doodle

در این کلاس یاد خواهید گرفت که ابله های تابستانی ساده و آسانی بکشید که می توانید از آنها در ژورنال گلوله یا صحنه ساحل استفاده کنید. این کلاس برای همه است چه yo. ..


آموزش نقاشی گل روی بطری های شیشه ای

Floral Painting on Glass Bottles

"سلام به همه، به شما خوش آمدید. من یک کلاس نقاشی گل روی بطری های شیشه ای را با شما به اشتراک می گذارم. این کلاس برای همه است، خواه مبتدی باشید یا . . .."


آموزش ایده DIY: دکور دیوار سی دی

DIY Idea: CD Wall Decor

"سلام به همه، به شما خوش آمدید. من در این جلسه روش جدیدی را به اشتراک گذاشتم تا به سی دی قدیمی شما جان تازه ای بدهید و آن را به دکور دیواری زیبا تبدیل کنید. این کلاس f است. .."


آموزش ایده DIY: نقاشی سی دی

DIY Idea : CD Painting

"سلام به همه، به شما خوش آمدید. روزهایی را که قفسه های پر از سی دی داریم به خاطر دارید؟ ? اگر بله، و شما هنوز آن سی دی ها را دارید. اکنون زمان آن رسیده است که آن را بدهید. .."


آموزش 7 نشانک گوشه زیبا

7 Cute Corner Bookmarks

به کتاب‌های خود نشانک‌های زیبا بدهید در این کلاس، یاد خواهید گرفت که بوک مارک‌های گوشه‌ای زیبا و در عین حال آسان بسازید. این کلاس هم برای هنرمندان و هم برای غیرهنرمندان است. رفیق. ..


آموزش کارت عید پاک پاپ آپ سه بعدی

3D Pop Up Easter Card

"سلام به همه، به شما خوش آمدید. من یک کلاس سه بعدی کارت عید پاک پاپ آپ را با شما به اشتراک می گذارم. این کلاس برای مبتدیان، کودکان است، اگرچه هر کسی می تواند به آن بپیوندد. . .."


آموزش ایده های ساده برای تزیین گلدان

Easy Pot Decoration Ideas

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: تزیین گلدان های سفالی با استفاده از نقاشی نقطه و مواد تزئینی. من از ابزارهای نقطه‌گذاری خانگی استفاده خواهم کرد تا هر کسی بتواند آن را امتحان کند. .."


آموزش ایده صنایع دستی روزنامه: خوب با قرقره چرخان

NEWSPAPER CRAFT IDEA : Well With Rotating Pulley

"اگر به 3R اعتقاد دارید و می خواهید با استفاده از روزنامه قدیمی یک اثر هنری خلق کنید، این کلاس برای شما مناسب است. در این کلاس یاد خواهید گرفت: چگونه با استفاده از چاه بسازیم. .."