Kevin Cato

خاطره سازی با ساکس

کوین کاتو (A.K.A. CATOINMOTION) یک موسیقیدان ماهر است که بیش از 16 سال است که نشان خود را در صحنه موسیقی تورنتو گذاشته است. کوین یک ساکسیفونیست همه کاره با تعدادی تمجید از جمله نامزدی GMA در سال 2008 و جایزه الم-بدفورد برای نوازنده جاز جدید و آینده است. کوین دارای مدرک لیسانس هنرهای زیبا از دانشگاه یورک است و با برخی از بهترین نوازندگان کانادایی کار کرده است. کوین صحنه را با هنرمندانی مانند مری جی بلیج، مردان بدون کلاه و گیدو باسو به اشتراک گذاشته است. کار کوین در Jazz FM، CIUT، رادیو CBC پخش شده است.

تدریس

کوین بیش از 12 سال است که به نوازندگان مشتاق ساکسیفون آموزش داده و انگیزه می دهد. روش تدریس او بر آموزش گوش و یادگیری تکنیک ساکسیفون از طریق آهنگ های محبوب متمرکز است. کوین قاطعانه بر این باور است که یادگیری یک مهارت جدید بسیار آسان تر است اگر با احساس شادی و گیجی به آن نزدیک شوید. این همان چیزی است که او امیدوار است در همه شاگردانش القا کند.

روش کوین دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا خود را هر هفته ضبط کنند و آن را برای انتقاد سازنده به او ارسال کنند. این نه تنها تضمین می‌کند که دانش‌آموزان در هر مرحله از راه راهنمایی خواهند داشت، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا پیشرفت خود را در حین گذراندن دروس بشنوند.

یادگیری ساکسیفون یک تجربه تغییر دهنده زندگی است. این یک روش زندگی است این واقعاً ویژگی ها و عادات یک فرد را آشکار می کند. کوین امیدوار است که یادگیری ساکسیفون با او فراتر از نت‌ها به دانش‌آموزان بیاموزد، بلکه تجربه‌ای دگرگون‌کننده باشد.

این چیزی است که برخی از دانشجویان آنلاین اسکایپ من در مورد روش 6 ماهه ساکس می‌گویند:

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای نهایی ساکسی مبتدی (برای همه ساکسیفون ها)

The Ultimate Beginner Sax Guide (For All Saxophones)

دانلود مطالب پروژه کلاس مقدمه تبریک می گویم، شما این کار را کردید! آنها می گویند چالش برانگیزترین بخش هر سفر برداشتن اولین قدم است و من می خواهم. ..